Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zie dat er een aantal rare reacties zijn binnen gekomen. Nou ik heb er al een aantal wedstrijden mee gereden en zelfs een keer riep de jury me nog even apart om te vragen hoe ik aan die mooie beugels kwam en vond het een super idee. Je kan dus echt het paard niet prikken. En je enkel verzwikken hahaha. _/-o_
Sugarmiss schreef:Dit is niet de soort met een kliksysteem onder de voet.
Waarom zou je bij normaal gebruik deze beugels eerder 'verliezen' dan normale ??
@Imker: zal ik je dan eens laten schrikken![]()
http://img32.exs.cx/img32/2452/beugelsv ... .jpg[/img]
Deze heb ik dus nu in het lichtbruin passend bij mijn Bob Marshall zadel. Ze zijn heerlijk voor als je zere kniëen krijgt van het rijden, ze veren nl lekker. Dus prima voor op langere ritten. En je kunt er niet in blijven hangen, dus ook nog veilig. Al moet je ze in een rengalop natuurlijk niet verliezen.
Lizz schreef:Ik zou het zonde vinden van mijn geld en dan koop ik idd die ene met dat elastiekje wel en laat ik dat elastiekje achterwegen
Maar ik verbaasde mij ook al over die knop, lijkt mij voor het paard niet al te fijn om opeens dat in zijn buik te krijgen.dit ding dus
TeamSpirit schreef:wat een enge beugel
ik vind hem ook niet zo mooi staan
ArwenLune schreef:Waarom loop je die beugels zo te promoten? Heb je aandelen ofzo?
Omdat een gewone beugel dicht is en deze open.Citaat:
Hoe kan nou die knop tegen het paard aan komen. Denk nou 's na (voor sommige beetje moeilijk.) Er zit op die plek niets meer dan bij een gewone beugel.
espace schreef:Ondanks dat de TS zichzelf blijkbaar graag hoort praten (3 a 4 post onder elkaar plaatsen) heb ik op bovenstaande nog steeds geen afdoende antwoord gehadNiet te geloven hoe fijn die zit veel fijnere beenlegging en nog veilig ook.
runningkawa schreef:Oefen je ook wat zijgangen, wat jonge jolige bokkende paarden en wat sprongetjes
Want een beugel moet wel alles aan kunnen, niet

Sugarmiss schreef:espace schreef:Ondanks dat de TS zichzelf blijkbaar graag hoort praten (3 a 4 post onder elkaar plaatsen) heb ik op bovenstaande nog steeds geen afdoende antwoord gehadNiet te geloven hoe fijn die zit
veel fijnere beenlegging en nog veilig ook.
ArwenLune schreef:Waarom loop je die beugels zo te promoten? Heb je aandelen ofzo?
. Typisch gevalletje van stiekem reclame maken
. Maargoed, het heeft wel resultaat, één iemand heeft ze al gekocht!
Natasja91 schreef:ArwenLune schreef:Waarom loop je die beugels zo te promoten? Heb je aandelen ofzo?
Whaha ja precies
Als je geen reclame maakt, zat je er niet zo over door te zagen, en had je ws gewoon gezegd: Ik vind ze lekker zitten, ik prik mijn paard er niet mee, en daarmee klaar
Maar nee, je blijft verdedigen...
espace schreef:
Woahaha. aandelen??? wie zaagt er hier nou door. Dit is echt knollenpraat. Ik ben gewoon blij met mijn beugels, that's it, basta. Ben je Jaloers of zo?

Sugarmiss schreef:espace schreef:Ondanks dat de TS zichzelf blijkbaar graag hoort praten (3 a 4 post onder elkaar plaatsen) heb ik op bovenstaande nog steeds geen afdoende antwoord gehadNiet te geloven hoe fijn die zit veel fijnere beenlegging en nog veilig ook.