Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hier heb ik geen woorden voor! Heel veel sterkte! griebels schreef:Ik denk niet dat het iets uitmaakt, wel?
Ze krijgt er Toeter niet mee terug, en het verdriet wordt dan alleen maar erger lijkt mij.
Quellian schreef:griebels schreef:Ik denk niet dat het iets uitmaakt, wel?
Ze krijgt er Toeter niet mee terug, en het verdriet wordt dan alleen maar erger lijkt mij.
Dat is zo, maar ik geloof niet dat dit de eerste keer is voor hun... Zij maken zó onwijs véél fouten!!
Misschien dat het verstandiger zou zijn, kunnen er meer mensen voor op hun hoede zijn. Ik kan de mensen alleen maar die kliniek afraden.
.
). Dus ja, ik blijf bij mijn mening dat zij niet meer aan mijn paarden komen, alleen goed genoeg zijn voor varkens en téveel fouten gemaakt hebben. Heel cru gezegd kan jouw visie hierop mij niet uitmaken, dit is mijn ervaring, kan niemand wat aan veranderen. Quellian schreef:[/quote]Zelfs de faculteit sprak er schande van (moet je maar eens aan Carla vragen, die was erbij). .
gabyfedde schreef:Quellian schreef:Zelfs de faculteit sprak er schande van (moet je maar eens aan Carla vragen, die was erbij). .

ik wens je heel veel sterkte
hij is voor altijd bij je, dat weet ik gewoon ...
xxx romy
Quellian schreef:
Iederéén maakt fouten, maar deze kliniek heeft een fout gemaakt bij MIJN paard. Dat is het verschil

Die lieve Toeter had zo'n mooj gezichtje ..

*knuffel* Sterkte met het verlies!