En Visje, springen met stijl bestaat wel, maar zo'n hindernis met alleen maar balken boven elkaar heet echt een steilsprong. Die kun je trouwens wel met stijl springen, zodat iedereen steil achterover slaat van jouw stijl en je paard misschien alleen maar steigert zodat jij een ei op zijn hoofd fijn knijpt

. Ik erger me soms dood aan mijn eigen perfectionisme
... en het is echt wel balen als je jezelf betrapt op een stomme dt-fout!
.
!
- vast en zeker ook nooit hélemaal foutloos, maar je ziet precies wie er enigermate z´n best doet en wie er gewoon maar wat op kwakt. Ook bij mij "ratelt" het meteen in m´n hoofd als ik niet weet hoe ik bepaalde dingen moet schrijven; daar loop ik in gedachten de regeltjes even na en als ik er dan nog niet uit ben, vraag ik het mijn man ("hoe zeg je...., hoe schrijf je...").
dat het geschreven woord allerbelabbertst was en met name ook in de kranten!!
!
, woorden die ik tien keer op een dag schrijf of zeg weet ik in eens niet meer correct te spellen, woorden zoals wanneer (1 of 2 n's ?) allerlei (ei of ij) schrijf ik helemaal fout in de veronderstelling dat het correct is, ook met nalezen zie ik het simpelweg niet. Ook hele gewone simpele woorden zoals bijvoorbeeld boom (beetje overdreven) weet ik soms niet meer te schrijven.Ik weet dat ik dat allemaal kan opzoeken, maar dat is vrij confronterend om met je neus op de feiten te worden gedrukt dat je een spastische hersenkronkel hebt. Ook moet ik toegeven dat ik bijster slecht ben in d's en t's hoewel ik in 5 gymnasium zit (maar ik heb dan ook op een Montessori basisschool gezeten