oh wat zijn we charmant
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oh wat zijn we charmant
Arabesk schreef:Nou dan stam ik uit het stenentijdperk. Paardendeken als sjabrak.... eenvoudig hoofdstel, simpel halster. Jute dekens, geen bandages, recht toe recht aan zadel. En voor mezelf; alle kleren die ik niet meer in het dagelijks leven draag maar nog niet rijp zijn voor de voddeboeroh wat zijn we charmant

dus niet 
)
Desiree schreef:Maar de persoon die dit geschreven heeft, komt voor mij in aanmerking voor de troffee van de zwatelaar! Maar ik verwacht dat dit met een knipoog geschreven is. En soms heb ik bij bepaalde bokkers wel het gevoel dat ze tot een bepaalde mate wel bij dat plaatje passen, alleen niet zo erg als wel is voorgesteld.
germie schreef:
Er staat: 'Je blauwe rijjasje is definitief naar het leger des Heils overgeheveld.'

Citaat:Verder:
'Onder je sporen-die net als het bit niet van koperkleur mogen zijn- doe je laarsbeschermers'
Ik rij dus altijd met koperkleurig bit (heb wel koperkleurige sporen, maar momenteel gebruik ik zilverkleurige) en rij zonder laarsbeschermers.
Citaat:'je draagt een hoedje of veiligheidshelm van Pikeur'.
Citaat:'Dat paard doe je een hoofdstel an dat goudrandjes heeft. De frontriem is niet van strass, maar is een gouden kettinkje.
wel een gouden (Raimaer) en zilveren (Pablo) kettinkje op de wedstrijden. Hoofdfstellen zijn zwart met rvs (dressuur) of bruin met messing (springen). Citaat:Het gelpad laat je in de kast, dat heb je vervangen door een schapenbont vachtje of een zadeldekje in dekbedmodel, eventueel met extra kussenstjes voor betere drukverdeling.'

(superfijn)
en Zuidhorn
)