Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maxielover schreef:manege de Barnhoeve, te Noordwijk aan de schoolstraat. Ik weet niet wat de hoeveelheid is en wat voor merken, het zijn in elk geval zadels. als je iets denkt te weten pb me dan maar.
justmejannie schreef:op onze manege zijn een aantal maanden geleden zo'n 20 zadels gestolen
Firesolo schreef:Een maand geleden hebben ze op een pensionstal zo'n 200 meter van onze stal vandaan, alle zadels gestolen. Ze zijn eerst wezen kijken, ook bij ons op stal waarschijnlijk, maar zijn bij die andere stal in wezen breken. Ook met kruiwagens inderdaad, en er werd een paar dagen later nog een singel gevonden langs de kant van de weg. Dit was een stal tussen Nieuwerkerk aan de IJssel en Moordrecht in.
Goudvarken schreef:Bij deze wil ik me ook bij deze groep aanmelden...
vanacht zijn men 2 zadels gestolen
- stuebben scandica VSD 17,5" boommaat 32
- Barnsby whitaker springzadel 17,5
"
beide zwart
ook hoorde ik al dat er 13 pensionkllanten zijn bestolen, alle kastjes zijn opengebroken en alleen de duurdere merkzadels zijn gestolen
Merkloos en euroriding hebben ze laten liggen.
Alleen zadels, zadelhoezen en Singels zijn gestolen, geen hoofdstellen en dergelijke
Mork schreef:Bij ons alle gerenomeerde merkzadels zijn gestolen ik schat een stuk of 20 of meer. Je wordt er wel moe van hoor!!!! En wat helemaal erg is de politie doet er geen zak aan!!! Tis niet belangrijk.
Er is voor heel wat euro's gejat!!! Sommigen moeten weer diep in hun spaarpotjes tasten om een zadel te kunnen kopen.