Gelukkig had ik laatste uur vrij gekregen van mijn coordinator, dus om half11 zat ik op de scooter onderweg naar Gracy. Ik was er kwart voor 11, heb haar gelijk begroet en Browny buiten gezet. Ze was heel relaxed.. Nou omdat ik toch al wist dat ik me minimaal een uur moest vermaken ben ik de kast uit gaan ruimen
Dat houd in: alles eruit, sorteren, opruimen, kast schoonmaken en alles weer netjes erin! Alles eruit was geloof ik het makkelijkste. Nou alles uitgestald, en toen alles uitzoeken. Ik heb een volle tas met spullen mee naar huis genomen die we toch nooit gebruiken, alles was kapot of op was weggegooit en zowaar paste alles in onze 2 poetskisten (1 voor zalfjes enz, en 1 voor borstels enz
) Gelukkig gaat onze poetskist weer met gemak dicht, ik had nog wel eens ruzie omdat die te vol zat
. Daarna met stoffer en blik kastje schoon gemaakt want er lag zo onderhand dubbele bodem in van keutels en zand! Alles er in en opgeruimd staat netjes!!! 
Toen na nog geen 3kwartier was de veearts er, dus naar gracy toe. Deken er af, halster om, geen probleem. Daarna ging de DA voelen en duwen enz en Gracy gaf bijna geen reactie

Daarna naar buiten, stukjes voor draven, volte linksom en rechtsom, weer draven.. Toen een buigproef, (gracy lag zo wat in splagaat leek wel
), hmm tja niks ernstigs.. Daarna weer draven en uiteindelijk vond de DA dat ze linksachter niet helemaal zuiver liep, ze zette haar been te kort neer. Maar echt kreupel was ze ook niet en hij vond haar zowaar soepel in haar lijf
(''go RICK'') Nu spierverslapper en antibiotica gehad en dat tot maandag 25ste volhouden dan komt hij terug. Tot die tijd beetje stappen af en toe drafje en lekker losgooien..

Dus tja aan de ene kan tvind ik het teleurstellend want nu weten we nog niet waarom ze zo doet, volgens de DA heeft ze niet veel pijn, en hij kon niks vinden in de rug/schoft. Aan de ene kant dus ook wel weer een opluchting.. Maar ik vraag me nog steeds af waarom ze dan zo doet?!