Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sunlight schreef:Vind je het gek dat de mensen zo over je denken??!!
Het is nou niet bepaald een leuk geintje wat je geflikt hebt. Het is heel moeilijk te geloven dat er ineens achtien paarden gestolen of verkocht zijn, zonder dat iemand daar iets van gezien, gehoord of van afweet.
Misschien een handige tip voor je: Wees eens een keer eerlijk en zeg gewoon waar het op staat, zonder grappen of trucjes. Kom je een stuk verder mee dan steeds maar het slachtoffertje spelen, terwijl je andere mensen belazerd.
Van diegene die belazerd zijn kan je nu moeilijk verwachten dat ze je ineens gaan geloven.!!!
aberdeen schreef:Hier weer een berichtje van mij met een korte uitleg van mezelf, want ik vind het erg vevelend dat ik aan alle kanten zwart gemaakt wordt.Het klopt dat ik de paarden in september zou ophalen maar ik heb toen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen contact gehad met de eigenaar van het land en de paarden konden daar tot november blijven staan. Toen ik in oktober daar met een kennis kwam waren de paarden verdwenen. Op dat moment is de politie daar ter plaatse gekomen. Ik vond het een ramp en zeker omdat er nog een paard bij stond die niet van mij was en dat wist de eigenaar van het land ook. Ik heb diezelfde dag ook contact gehad met me advocaat maar die bleek dus ook in het complot te zitten. Dat ik nooit iets betaald heb is onzin want iedere keer als ik een paard ging ophalen deed ik een betaling. Ik ben nu met me nieuwe advocaat bezig en met de politie en die zijn hard aan het werk voor me en dat kost ook veel geld maar dat heb ik voor me paarden over en ik hoop echt nog steeds me snel paarden terug te vinden.
Erwin83 schreef:blijf t sowieso raar vinden .. wie steelt er nou een paard :S
punkies schreef:hoi, ik word hier helemaal misselijk van. Zadels jatten oke, maar beesten![]()
Wat ik niet helemaal begrijp, is wie die Wendy is en wat die doet.. pb?
Romaicka van de edelweiss. Moet nu 11 zijn
dan ook nog haar moeder die gestolen is Ravenna van Rosannemoet nu 19 zijn
Faniek schreef: