Tjalko heeft een zomerkapsel!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:13

me hart zit nog in me keel, hoe kon je dat nou doen?!

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:20

Ik kan me voorstellen dat je ze te lang vond.
Van de ene kant vind ik het zonde maar van de andere kant vind ik ook dit biet misstaan

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:21

Vind t 10 keer beter staan! Nu is t niet meer zo'n barbiepaard. Alleen vind ik zn voorpluk nog geen gezicht om eerlijk te zijn, bij zulke manen hoort ook een korte voorpluk vind ik..

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:25

dat het eruit ziet als een barbiepaard is denk ik omdat het net uit de vlecht komt, normaal gesproken is het een stuk steiler

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:26

Wel eens van een hengstenvlecht gehoord? Verward
Aan een fries hoor je niet te knippen!

Auw dit doet pijn aan mijn ogen!!! Verdrietig

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:27

vind het er echt niet uitzien... die lange manen waren mooi *LOL* maar kan me heel erg goed voorstellen dat je ze zat was, en met dit warme weer enz... ach t groeit ook welw eer aan.. aan de ene kant wel zonde maar k begrijp heel goed dat je het gedaan hebt

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 15:30

Starbreeze schreef:
Wel eens van een hengstenvlecht gehoord? Verward
Aan een fries hoor je niet te knippen!

Auw dit doet pijn aan mijn ogen!!! Verdrietig

Hahaha, wie zegt er dat je aan een Fries niet hoort te knippen? Je hoort er ook niet op te zitten, maar er achter, toch?
Pling

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:36

Ik vind het echt super!! Een taboe doorbroken. Ik lach me rot om sommige reacties, alsof je paard nu ernstig verminkt is ofzo!!! Haha! Haha!
Even voor de duidelijkheid: ook bij friezen doet het geen pijn als je de manen knipt of de sokken eraf haalt!! Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:36

Marijn4045 schreef:
Hahaha, wie zegt er dat je aan een Fries niet hoort te knippen? Je hoort er ook niet op te zitten, maar er achter, toch?
Pling

Dat schrijft het stamboek voor, het toilet wat bij een fries hoort is alles lang, alleen de baard en oren mag je kortwieken. Eeuwig zonde dit Boos!

die andere opmerking van je heb ik niet gelezen Bloos

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 15:41

Talitha15 schreef:
Ik vind het echt super!! Een taboe doorbroken. Ik lach me rot om sommige reacties, alsof je paard nu ernstig verminkt is ofzo!!! Haha! Haha!
Even voor de duidelijkheid: ook bij friezen doet het geen pijn als je de manen knipt of de sokken eraf haalt!! Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken

hahaha, weer iemand die me wel begrijpt! Het lijkt wel of er hier allemaal dominees rondlopen die mij willen vertellen wat ik wel en niet MAG doen met mijn eigen paard. Ik vind het prima als iemand het lelijk vind of zelfs zonde, maar dat belerende gepreek vind ik echt walgelijk!

Maar goed, de meeste reacties vind ik erg grappig, ook van degene die het lelijk vinden...

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 15:41

Starbreeze schreef:
Dat schrijft het stamboek voor, het toilet wat bij een fries hoort is alles lang, alleen de baard en oren mag je kortwieken. Eeuwig zonde dit Boos!

die andere opmerking van je heb ik niet gelezen Bloos

Oh, maar dan maakt het niet uit... Van het stamboek ben ik geen lid meer sinds ze hun leden een poot probeerden uit te draaien. Met dat soort mensen heb ik niet zo veel... Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:42

Starbreeze schreef:

want anders krijg je een bekeuring ????????

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:45

Je mag helemaal zelf weten wat je met je paard doet, je post hier zelf, dus dan kun je van friezenliefhebbers wel een andere reactie verwachten dan dat ze het prachtig vinden.

Dat jij niet meer bij het stamboek zit wil niet zeggen dat je paard geen fries meer is Knipoog Als je weer betaald ben je weer lid, het paard blijft hetzelfde hoor Haha!

Ga je zijn sokken dan ook nog scheren? Dat zit dan ook maar in de weg toch?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:46

Idd het paard blijft een fries............ met of zonder manen Haha! Haha!:D

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:47

de sokken zijn al weg, stond er voorin ergens

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:47

gijsenkim schreef:
want anders krijg je een bekeuring ????????

Wie weet Verward Je laat bij een kwpn toch ook geen sokken groeien? Of de manen? Nee die toiletteer je toch ook volgens de richtlijnen?

Maar goed IK ZEI AL, ze mag het zelf weten hoor, maar bij die van mij komt geen schaar in de buurt Knipoog Ben juist trots op dr lange manen Lachen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:48

Bloos! Wat erg!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:55

Starbreeze schreef:
Wie weet Verward Je laat bij een kwpn toch ook geen sokken groeien? Of de manen? Nee die toiletteer je toch ook volgens de richtlijnen?
Maar goed IK ZEI AL, ze mag het zelf weten hoor, maar bij die van mij komt geen schaar in de buurt Knipoog Ben juist trots op dr lange manen Lachen

de sokken van Warina willen niet groeien... anders had ze ze misschien wel gehad Clown en haar manen laat ik zover ze nog willen ook groeien, trekken doe ik zowiezo niet bij haar want ze heeft al bijna niets.

en ik vind het alleen maar goed dat er mensen zijn die zich niet aan de standaarden houden... anders word het allemaal zo saai hè?

een paard is nou eenmaal van een persoon, en dat persoon heeft nou eenmaal een smaak, en als dat niet in de richtlijnen past jammerdan daar heeft ze voor gekozen Knipoog
Mijn Fjord had ook een rechte voorpluk en geen sokjes meer Tong uitsteken

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:58

Starbreeze schreef:

Maar goed IK ZEI AL, ze mag het zelf weten hoor

Haha!

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:04

afgrijselijk gewoon! je moet het idd zelf weten,maar je had een verschrikkelijk mooie fries! denk dat menige friezenfan ,van wie zijn/haar fries korte manen had,zo met je met wilde ruilen!
eewig zonde!
en idd mijn fries heeft gewoon een hengstenvlecht in en geen last van de warmte.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:07

Vind het wel zonde, hoort echt bij een fries die manen, Knipoog zou alleen al om die manen en staart een fries nemen Haha! , kun je net zo goed een breed gebouwde kwpn nemen Knipoog , als je zou kijken naar beharing nu Haha! Maarja, het is wel erg lekker met deze warmte nu en onderhoud is natuurlijk ook lastig, dus begrijp wel dat je t gedaan hebt ( heb bij mijn pony zijn manen ook meteen toen hij bij mij kwam, eerste uurtje ,gekortwiekt Bloos! Haha! )vind het altijd wel frisser staan, maar toch bij een fries.. Maarja niet die voorpluk te kort hoor Haha! Dat is zonde, lange pluk is juist mooi! ( maar tis nog altijd jouw paard Knipoog )

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:07

Beetje veel smileys gebruikt Bloos

Djur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:08

Het is jou keuze geweest, maar ik vind het dood en dood zonde!
En was je niet vreselijk trots op je FRIES toen je hem net gekocht had??!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:09

Talitha15 schreef:

Er was al eens iemand die zijn Tinker heeft gekortwiekt.. helemaal fantastisch!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:14

Citaat:
maar je had een verschrikkelijk mooie fries

Ik vind Tjalko zonder manen nog steeds een mooie fries hoor Tong uitsteken

Citaat:
En was je niet vreselijk trots op je FRIES toen je hem net gekocht had??!

Wie zegt dat je op een fries met korte manen niet trots kan zijn? ze is het nu waarschijnlijk nog steeds hoor Haha!

zo lekker tegendraads... geweldig *LOL*