Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marijn4045 schreef:Hahaha, wie zegt er dat je aan een Fries niet hoort te knippen? Je hoort er ook niet op te zitten, maar er achter, toch?

Talitha15 schreef:Ik vind het echt super!! Een taboe doorbroken. Ik lach me rot om sommige reacties, alsof je paard nu ernstig verminkt is ofzo!!!![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid: ook bij friezen doet het geen pijn als je de manen knipt of de sokken eraf haalt!!![]()
![]()
![]()
Starbreeze schreef:Dat schrijft het stamboek voor, het toilet wat bij een fries hoort is alles lang, alleen de baard en oren mag je kortwieken. Eeuwig zonde dit
die andere opmerking van je heb ik niet gelezen
Als je weer betaald ben je weer lid, het paard blijft hetzelfde hoor 
gijsenkim schreef:want anders krijg je een bekeuring ????????
Je laat bij een kwpn toch ook geen sokken groeien? Of de manen? Nee die toiletteer je toch ook volgens de richtlijnen?
Ben juist trots op dr lange manen
Starbreeze schreef:Wie weetJe laat bij een kwpn toch ook geen sokken groeien? Of de manen? Nee die toiletteer je toch ook volgens de richtlijnen?
Maar goed IK ZEI AL, ze mag het zelf weten hoor, maar bij die van mij komt geen schaar in de buurtBen juist trots op dr lange manen
en haar manen laat ik zover ze nog willen ook groeien, trekken doe ik zowiezo niet bij haar want ze heeft al bijna niets.
zou alleen al om die manen en staart een fries nemen
, kun je net zo goed een breed gebouwde kwpn nemen
, als je zou kijken naar beharing nu
Maarja, het is wel erg lekker met deze warmte nu en onderhoud is natuurlijk ook lastig, dus begrijp wel dat je t gedaan hebt ( heb bij mijn pony zijn manen ook meteen toen hij bij mij kwam, eerste uurtje ,gekortwiekt
)vind het altijd wel frisser staan, maar toch bij een fries.. Maarja niet die voorpluk te kort hoor
Dat is zonde, lange pluk is juist mooi! ( maar tis nog altijd jouw paard
) Talitha15 schreef:Ik vind het echt super!! Een taboe doorbroken. Ik lach me rot om sommige reacties, alsof je paard nu ernstig verminkt is ofzo!!!![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid: ook bij friezen doet het geen pijn als je de manen knipt of de sokken eraf haalt!!![]()
![]()
![]()
Citaat:maar je had een verschrikkelijk mooie fries

Citaat:En was je niet vreselijk trots op je FRIES toen je hem net gekocht had??!