niet rijden en pillen slikken en dan ben ik ook nog eens een beetje ziek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dat terwijl jij je eigen hartstikke poedersuiker voelt. Het wordt allemaal wel verdraaglijker.
ODE AAN DE OB!!!!!!!!!!!!
. niet meer ziek zelf uit dokteren wanneer je het wilt worden. en ik vind zelf ob's maar niks. ik heb altijd maandverband always met vleugels en om toch een rijbroek aan te kunnen doen waar ze niet de naden van je onderbroek in zien heb ik de uitvinding!!!! onderbroek met pijpjes lijkt een beetje op een string je ziet v/d buitenkant niet die stomme randjes. zelf heb ik er nu ook geen last van tijdens het rijden scheurt niet perfect gewoon,maar helemaal uit meer ongesteld zijn en toch als ik zou willen kinderen krijgen zou wel super zijn. als ik later weer problemen krijg met de pil wil ik net als jippie ook z'n injectie gaan halen.
Ik rijd dan meestal ook niet, die eerste dag, gewoon geen zin in. Maar ik heb niet dat mijn pony's het merken ofsow hoor
(dat ze vervelender zijn)
Ik heb geplant dat ik het 's maandags word maar juist dan heb ik gym
Effe veranderen dus

) Wat is daar dan het nut van die pijn? Volgens sommigen waardeer je je kind dan meer ofzo omdat je er echt wat voor hebt moeten doen, ammehoela!