Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, willen jullie ook een geweldig veulentje, dekgeld = 1 miljoen euri, veel te weinig ik weet het, maar ik gun iedereen zo'n beessie
Zhivago schreef:Jullie raden nooit wat mij is overkomen![]()
Ik kwam een heeeeele kudde falashirtjes tegen op mijn weg naar school, ze keken heel zielig, toen heb ik ze allemaal een lolly gegeven, toen was de leider van de kudde heeeel blij en ging met mij mee naar huis, die is nu bezig met alle ezels en hier en straks gaan we racen tegen Anky. Over een boel maandjes ga ik mijn ezeltjes x falashire verkopen, wordt ik rijk, bouw ik een manege, ga ik alle wilde falashirtjes daar stallen, en leven we met zijn allen nog lang en gelukkig![]()
Hij heeft trouwens zebrastrepen, kan vast en zeker alles, houdt van lolly's, appeltaart en tomatensoep, willen jullie ook een geweldig veulentje, dekgeld = 1 miljoen euri, veel te weinig ik weet het, maar ik gun iedereen zo'n beessie
![]()
Het spijt mij zeer maar mijn fantasie slaat op hol van dit topic![]()

Leliev schreef:tomatensoep?
dat lusten ze toch niet...
...
maak ik hieruit op dat reuzen niet alleen in sprookjes bestaan? want kijk dan is het een makkelijk verhaal, er heeft geen dekking plaatsgevonden en ook geen geboorte, een boze heks heeft dit arme diertje gewoon op aarde getoverd!
kijk nou word het eindelijk een logisch verhaal.