wie is er geweest/gaat er heen?????Rosworld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:28

Ja dat ga ik voor je doen, na kerst in de vakantie Knipoog

Dimmalimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:28

Super, dankjewel!!! Haha! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:06

hmm klinkt idd leuk *gaat ook even op de site rondkijken* ...

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:54

Wat leuk! Een topic over rosworld. Daar heb ik mijn paard binnebak proef gemaakt. Vond het alleen erg tegenvallen, het laatste jaar dan ben er 3 keer geweest! Geeft Marjan er weer les? Zij had toen Vindur een leuke grote zilverappelruin te koop, dat was mijn liefde Lachen

mazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 09:21

Wat leuk dat de puszta ranch nog bestaat, alleen dan met andere eigenaren. Ik ben er zeker zo'n 15 a 16 jaar geleden een week geweest. Ik heb die week western gereden op Runny (Rainier ofzo). Ik heb echt een hele toffe week gehad. Waar ik nog steeds met plezier aan terug denk. De leiding was streng, maar wel heel aardig. We werden ook de hele dag flink bezig gehouden met s'ochtends les in de bak en overdag een lange buitenrit. Verder kregen we video's over paarden te zien en leerden we lasso werpen. Ik heb het die week ook heel erg getroffen, we hadden een hele leuke groep. Ik was nog nooit met onbekenden op ponykamp geweest, maar het klikte meteen. Ik zal proberen wat foto's in scannen van toen. O ja ik weet nog dat de man waar we les van kregen op Flying Dutchmen reed.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 12:50

mazzy schreef:
Ik zal proberen wat foto's in scannen van toen. O ja ik weet nog dat de man waar we les van kregen op Flying Dutchmen reed.

Zal vast oude meneer Vlieger zijn geweest Knipoog

mazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 13:12

Nee, het was een man van een jaar of 30 met donker haar. De oude meneer Vlieger heeft wel een demonstratie westernrijden gegeven op de eerste avond,

Dimmalimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:18

dan was het ook niet Jantines, want die was blond... Weet jij wie het dan was Sanneke?

mazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:25

Jantines kan ik me wel herinneren. Hij was groot en blond. Maar die bedoel ik inderdaad niet. Ik heb helaas geen foto's van hem. Wel van Runny en van de demonstratie western rijden van de oude meneer Vlieger. Zij vrouw kon trouwens geweldig koken.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:10

dat klopt idd Haha!
ik ben er toen dus 2 keer geweest.. 2 jaar dezelfde week, eind july geloof ik.

zag een poosje geleden wel een advertentie staan dat het tekoop stond, begon het al bijna jammer te vinden en kreeg leuke herinneringen Haha!

maargoed, het kan natuurlijk goed dat je mij daarvan kent Haha! zoveel jongens komen daar niet die jeffrey heten denk ik Tong uitsteken

ik heb er ook nog wel wat foto's van, moet alleen ff zoeken Haha!

groeten jeffrey

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:31

Ik ben er ook een aantal jaar achtereen heen gegaan.
Bij de fam vlieger vond ik het iid ook het gezelligst, vorige zomer ben ik er met eigen pony heengegaan.
van alle ijslanders konden er maar 2 of 3 tolten, de westernpaarden liepen te zwaaien omdat ze engels en weternrijden doorelkaar haalden, de leiding was niet bepaald vriendelijk,het eten niet lekker(er was soms zelfs niet genoeg) en wij mochten zovaak zwemmen als we wilden maar de ponykamp kinderen maar 1x een kwartiertje!
Bovendien was de oude clan van mirte lars menno en alida er niet meer waardoor er geen gezellige sfeer hing!
het was voor mij dus de laatste keer...maar ik hoop dat je een overgetelijke week krijgt!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:43

MarjoEisla schreef:
Wat leuk! Een topic over rosworld. Daar heb ik mijn paard binnebak proef gemaakt. Vond het alleen erg tegenvallen, het laatste jaar dan ben er 3 keer geweest! Geeft Marjan er weer les? Zij had toen Vindur een leuke grote zilverappelruin te koop, dat was mijn liefde Lachen

Vindur komt van onze stal, ik heb hem van de zomer nog gezien!
Hij was tonnetje rond en stond lekker in de zon met nog een ijslander! OK dan!

mazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:56

Jeffrey, mischien was jij er ook toen ik er was. Ik zag op mijn foto's dat het 1989 moet zijn geweest. Ik kan me nog een paar namen van meisjes herinneren die er ook waren: Barbara, Muriel, Eugenie en Emlin.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:51

Dimmalimm schreef:
dan was het ook niet Jantines, want die was blond... Weet jij wie het dan was Sanneke?

Jantinus was toen denk ik ook nog te jong, als het 15 jaar geleden is, die was toen nog niet rond de 30. En blond/rossig idd.
Weet wel dat er nog iemand was met donker haar maar weet niet meer hoe hij heette.

Mevr Vlieger kon idd heeerlijk koken, oh wat waren haar pannekoeken toch lekker! Ik ging vaak 2 weken achterelkaar en bleef dan het weekend ook, vaak was ik dan alleen en dan maakte ze pannekoeken voor me, zo lekker!
Er was toen ook altijd heerlijk eten, en zo veel, nu is het elke week hetzelfde eten, wat er over was van de ene week word in de vriezer gedouwd en de week erop weer opgediend

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:23

hmm ik zal toch ook eens die foto's opzoeken Haha!

namen kan ik me niet meer zogoed herinneren Haha! ik heb zoveel mensen leren kennen de afgelopen jaren, als ik erbij nadenk dan wordt ik eigenlijk al gek Haha! sommige ken ik nieteens bij naam (schaam me toch wel een beetje)

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:27

Stout Tong uitsteken
ga maar fotos zoeken Tong uitsteken

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:39

rara wie zijn het??

Afbeelding

Afbeelding

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:08

Marjan, Rex en rosworld-rozetje Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:09

Heb trouwens ook het idee dat ik jou ken Jeffry, nu ik die foto's zie...
3 jaar geleden was je er geweest zei je ? Dat is geloof ik het laatste jaar dat wij ook nog op kamp zijn geweest, de zomer en de herfst nog...

Maar heb idd ook zoveel mensen daar gezien, en af en toe wel eens een jongen in de groep gehad, weet ook veel namen niet meer.

Ga volgende week met mn oude ponykampvriendinnen ( wat klinkt dat heerlijk Penny Tong uitsteken ) er waarschijnlijk weer even een dagje heen, doen we wel vaker

Zeggen de namen : Linda, Diana, Sanneke en Evelien jullie iets ??

Dat waren wij en wij waren/zijn nogal berucht Haha!

Ohja dimmalimm... ken je deze nog ? " Marina marina marina, marina marina-de-mix! " Muziek! Haha!

Dimmalimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:56

Hahaha ja dat weet ik ook nog!!! Zooo genant was dat Tong uitsteken !

@ Jeffrey volgens mij heb ik die foto met Rex toen gemaakt.
Ik kan me ook nog herinneren dat Linda 3 jaar geleden ofzo een 2de week zou blijven als leiding, en dat ze toen die eeste week kinderen naar bed ging sturen om te oefenen, en daar zat jij volgens mij ook bij.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:05

hahaha ja dat zou best kunnen..

schiet me ook ineens iets binnen dat het erg slecht weer was, stroom viel uit enzo en dat er 1 naar huis ging omdat dr opa was dood gegaan ofzo zoiets (hoe vaag wil je het hebben) *LOL*

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:19

ow dit is niet goed voor mij Tong uitsteken ik krijg veel te veel leuke herinneringen trug van kampen Haha!

mijn avatar bijv.. was ik leiding
zou ik als iets van cowboy ofzo gaan, aardig gelukt dacht ik, ik mistte alleen een zadel dus dan maar zonder.
wat heb ik toen genoten van die kinderen. veel watergevechten gedaan enzo, het was bijna 40 grade buiten dus dat was ook wel lekker.
maargoed ik dwaal af van het onderwerp.

ik heb nog wel meer foto's gevonden, veel die over of onderbelicht zijn zie ik maar als er geinteresseerde zijn dan zet ik ze wel ff op internet

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:23

Ben er meestal op de maandagmiddag te vinden. Geef ik dressuurles. Dus als er nog mensen zijn die een uurtje willen aanschuiven.... Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:56

Wat ik vaag vind, is dat ze die paarden die jarenlang western lopen, van het een op het andere moment hebben 'omgeschoold' tot dressuurpaard... vraag me af of dat nou echt goed is gegaan ? Ben er de laatste tijd niet meer bij geweest, maar vraag me dat zo af

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:58

palousa_boy schreef:
hahaha ja dat zou best kunnen..

schiet me ook ineens iets binnen dat het erg slecht weer was, stroom viel uit enzo en dat er 1 naar huis ging omdat dr opa was dood gegaan ofzo zoiets (hoe vaag wil je het hebben) *LOL*

Dit kan ik me ook nog vaag herinneren, die gene wiens opa was overleden is 2 dagen later nog wel weer teruggekomen toen of niet ?

Ik reed de allerlaatste keer op malbec, ook nog met hem de sloot ingestuiterd dankzij vrachtwagen die me afsneed ( reed als laatste van de groep ) stukje doorgereden en sloot weer uitgereden Haha!