Inzamelingsactie voor zwarte tuiger

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:57

Manege zonder drempels werkt volgens mij voornamelijk met tinkers de laatste tijd.
Dan nog moeten hun een paard onderhouden waar ze niets mee kunnen, ik denk niet dat ze daar echt blij mee zijn.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:29

noekie_smile schreef:
Hoe heet ie eigenlijk??

Hij heet "VOLKORE"

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 00:30

Ik moet nog steeds een PB beantwoorden, maar heb het momenteel nog druk. Dit is een mogelijke kandidaat voor Volkore. Bokker wil 350 euro neertellen voor hem, dus moeten we in dat geval 400 euro sparen. We zijn al over de helft!
Indien dit wat wordt, zijn er dan nog meer mensen bereid te doneren ? Lachen

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 06:17

Ik wil ook doneren. Maar moet eerst Fortis weer instaleren op de compu want we hebben een virus gehad. Ik hoop dat ik nog op tijd ben......

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 07:19

Westernfreak schreef:
Ik moet nog steeds een PB beantwoorden, maar heb het momenteel nog druk. Dit is een mogelijke kandidaat voor Volkore. Bokker wil 350 euro neertellen voor hem, dus moeten we in dat geval 400 euro sparen. We zijn al over de helft!
Indien dit wat wordt, zijn er dan nog meer mensen bereid te doneren ? Lachen

Ik vind dat je nu je deze actie gestart bent ook wel wat vlotter op zulke pb-s mag reageren ook al heb je het druk, ik moet je eerlijk zeggen dat, als ik 350 euro wil doneren en ik vervolgens niks hoor, ik wel een beetje zou gaan twijfelen aan de ernst van dit verhaal!
Hey is een hele kleine moeite een PB te beantwoorden, je post toch ook in dit topic!
Sorry WF, maar dit begrijp ik niet helemaal!!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 22:10

Hoho, het is niet zo dat ik haar helemaal niet geantwoord heb! Dat staat wel in mijn bovenstaande bericht, had het beter wat verder uit kunnen leggen, mijn fout!
Momenteel ben ik namelijk nog met lageveld aan het overleggen over de voorwaarden, de bokker wil namelijk een contractje ondertekenen m.b.t. de eventuele verdere verkoop van Volkore.
Ik zit echt niet op mijn luie reet als het om dit paard gaat, alleen schiet het overleg er nog wel eens bij in door studie momenteel.
Ik zal dinsdag meer tijd hebben, dan zal het contract ook wel uitgewerkt zijn

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:10

Aah!! Dat klinkt al heel anders! Gelukkig maar!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:18

Uhm.....ik werk op een gehandicapten manege en ik vraag me af of ze er iets mee kunnen. Hier wordt echt op de paarden gereden. Ze moeten dus vreselijk braaf zijn ed. Veel paarden staan daar ook in bruikleen, dus wat dat betreft zou het wel kunnen. Ik kan natuurlijk niks over het karakter van dit paardje zeggen en dat is echt VRESELIJK belangrijk. Maar het paardje is nu pas 2. Kan dus pas over een jaar worden ingereden en moet daarna nog worden opgeleidt tot "gehandicaptenpaard". Denk niet dat zo'n manege die kosten tot die tijd kan en wil ophoesten. Tot die tijd doen ze er niks mee.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:53

Heb je mijn geld al ontvangen WF?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:39

Hmm ik heb mijn overschrijvingsformulier teruggekregen. Ik was vergeten te ondertekenen Bloos
Ik zal hem nogmaals op de bus doen, MET handtekening Haha!
Sorry voor het lange wachten!!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:41

Sorry, ik sta al zo rood als een kreeft, dus bijdragen lukt niet. Maar mentale bijdrage (elke avond een schietgebedje ofzo Knipoog) helpt vast ook *LOL*

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:07

is het geen optie om het paard na aankoop te doneren aan stichting de paardenopvang>?
is al eerder gebeurt dat een dier door iemand weggekocht werd en aan de stichting werd gedoneerd. die zoekt er dan een goed tehuis voor, maar dat kan ook eventueel in samenspraak met de mensen die dit regelen... dan is er maar 1 eigenaar, de stichting, en kan hij absoluut niet verkocht worden, waardoor er niemand rijker/armer wordt van dit verhaal....

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 23:27

Ik stort 25,-

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 01:33

Leonoor schreef:
is het geen optie om het paard na aankoop te doneren aan stichting de paardenopvang>?
is al eerder gebeurt dat een dier door iemand weggekocht werd en aan de stichting werd gedoneerd. die zoekt er dan een goed tehuis voor, maar dat kan ook eventueel in samenspraak met de mensen die dit regelen... dan is er maar 1 eigenaar, de stichting, en kan hij absoluut niet verkocht worden, waardoor er niemand rijker/armer wordt van dit verhaal....

Dat vind ik een goed idee. Of anders kan hij op naam van bokt komen te staan en word hij gedoneerd en indien die "bruikleen-eigenaar" hem niet meer kan/wil betalen word hij verder gedoneerd aan een ander, zo verdient niemand er wat aan en kan hij niet bij de slacht terecht komen.

Laat me even weten hoe het gaat met inzamelen, ik zit momenteel ff in de klit met mijn eigen paardje en mijn lieve man die zijn baan kwijtraakt en ik mijn meisje dus misschien Boos! dus ik stort nu ff niets, maar als het zover is en je komt te kort moet je ff gillen ok? Dan verzinnen we wel een oplossing voor het resterende bedrag....

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:29

Maar als je zoiets gaat doen dan moeten wij (bokt dus) het hele bedrag ophoesten! Volgens mij is nu het plan om een koper te vinden. Er is wel een bieder, maar die wil niet het hele bedrag betalen. Vandaar de inzameling om het resterende bedrag bij elkaar te krijgen. Tenminste zo heb ik het begrepen. Degene die dus wel een paar honderd euro wil betalen (maar niet alles) wordt dan toch gewoon de eigenaar?

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:47

maakt mij niet uit wie de eigenaar wordt, als het dier maar geholpen wordt, ik voel mij zeker geen mede eigenaar voor die 20 euro, het is gewoon een vrijwillige en vrijblijvende bijdrage, ik hoop dat het mag helpen! Als ik plaats zou hebben, zou ik hem nemen, maar helaas ik woon ook maar gewoon in een rijtjeshuis!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:28

Nou die lekkere rechterbips is toch wel van mij hoor Knipoog
hahaha nee hoor het is een donatie die je doet, geen aankoop Lachen

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:48

Ik kan via een overschrijvings formulier niet naar een giro nummer storten.
Wat nu?
Via telebankieren van de Rabobank lukt het me ook niet.
Ik kan volgende week pas langs de bank,ik heb het erg druk.

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:19

stuur het in een envelop, heb ik ook gedaan, pb je Western Freak even voor het adres, dat van mij was goed aangekomen!!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:20

odje schreef:
Ik kan via een overschrijvings formulier niet naar een giro nummer storten.

Waarom zou dat niet kunnen?

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:20

vroeg ik me ook al af, je zet gewoon even een P voor het nummer!

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:58

mazzeltje schreef:
vroeg ik me ook al af, je zet gewoon even een P voor het nummer!

Oooooooooooh dat wist ik helemaal niet.
Er staat alleen de optie rekeningnummer en niet giro.
Ik maak niet zo vaak geld over op deze manier.

Dus als ik gewoon p voor het rekening nummer zet komt het allemaal goed?

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:28

volgens mij wel hoor!!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:52

Maarre hoe is de stand van zaken nu?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:56

Tja, dat vraag ik me eigelijk ook wel af. Scheve mond
Is mijn geld al binnen?