Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luxx schreef:vind er trouwens ook iets jaloersigs uit spreken, jaloers omdat de anderen 'vrij' zijn en jij van jezelf met je pan in een hete stomme cap moet zitten.
"als ik het moet moet iedereen het" zo klinkt het voor mij...
russel schreef:Tja ach er zijn al zo veel reakties geweest, maar volgens mij is rijden zonder cap een cult geworden.
runningkawa schreef:dan ben je zeker ook vast een ego tripper omdat je de grens stelt om geen veiligheidbeugels en body protector aan te doen![]()
En nog veel verwaander om op de fiets geen fietshelm op te doen, waar daar komen de meeste hoofdletsels in NL van.
nee sorry, blijf dat ego trippen niet begrijpen?
DePennyBitch"]
[quote="runningkawa schreef:dan ben je zeker ook vast een ego tripper omdat je de grens stelt om geen veiligheidbeugels en body protector aan te doen![]()
En nog veel verwaander om op de fiets geen fietshelm op te doen, waar daar komen de meeste hoofdletsels in NL van.
nee sorry, blijf dat ego trippen niet begrijpen?
runningkawa schreef:Ik snapte wel dat ze het zo bedoeld, maar dat is toch krom omdat te denken?
als ik zonder cap op kawa stap weet ik echt wel dat ik eraf kan donderen.
ik voel me dan ook niet beter dan een ander.
maar neem gewoon zelf dat risico.
het risico dat als ik eraf donder, het mijn laatse minuut geweest kan zijn.
(dat denk ik ook wel eens net als van de week toen er een vrachtauto half op de verkeerde helft van de weg kwam, en gelukkig net op tijd corrigeerde)
Maar als je zo continue moet denken als je op je paard stap, in de auto, op de fiets...
dan heb je toch geen leven meer...
runningkawa schreef:Ik snapte wel dat ze het zo bedoeld, maar dat is toch krom omdat te denken?
als ik zonder cap op kawa stap weet ik echt wel dat ik eraf kan donderen.
ik voel me dan ook niet beter dan een ander.
maar neem gewoon zelf dat risico.
het risico dat als ik eraf donder, het mijn laatse minuut geweest kan zijn.
(dat denk ik ook wel eens net als van de week toen er een vrachtauto half op de verkeerde helft van de weg kwam, en gelukkig net op tijd corrigeerde)
Maar als je zo continue moet denken als je op je paard stap, in de auto, op de fiets...
dan heb je toch geen leven meer...
heeft dus niks met ego-trippen te maken, maar met een keuze die je bewust maakt.
runningkawa schreef:Ik denk niet dat het van veel mensen mee lopen is, dat denken jullie, dat is jullie gevoel erover(niet gemeen bedoeld)
Jullie denken dat die ruiters zich ergens boven willen plaatsen, terwijl bij de ruiters in kwestie dat idee niet eens in hun hoofd op komt, laat staan uitvoeren.
ps, pas zei ik ook eens over iemand, ik denk dat die...
tot die ander me wijs zei, hoe kun jij nou weten wat die denkt, je kunt het hoogstens vermoeden...