palinde schreef:Heeft iemand nogmeer die ervaring???
ja hoor, zéker wel, je kan er hier serieus wat topics over uitspitten
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Roowz, maar, als iemand anders je paard gaat rijden, en jij er niet meer op stapt, gaat jouw vertrouwen in dat paard achteruit, en durf je er vanzelf niet meer op. Je kan beter op je paard blijven rijden, maar dan onder begeleiding van iemand.
Maare, je moet er zeker weer opstappen, hoelanger de uitstel, je banger
DePennyBitch schreef:Het is overigens geen schande als je tegen je instructeur gewoon toegeeft dat je angst hebt... een goede instructeur snapt dat en zal je er echt niet om uitlachen.
horssie schreef:ik raad je toch aan om naar de tandarts te gaan met je paardje, mischien dat het er nu mee te maken had dat je dsaardoor gevallen bent
voor bokker die nu denken " wat brabbelt zei nou -> [VMR] Wat doe ik hieraan???
DePennyBitch"]
[quote="palinde schreef:Harstikke bedankt dat jullie zo meeleven en advies geven.

palinde schreef:Vanavond ga ik weer voor het eerst rijden. Mijn heup is weer genezen, maar ik ben wel zenuwachtig. Ik heb dan wel les dus is er iemand bij. Wij waren ook nog naar de fokker geweeest en die zei dat ik haar meer moest voeren want anders werd ze heel lastig. Dus dat ben ik nu aan het doen. Ze krijgt wortels, pulp, hooi en een beetje brokken. Dus ik ben beniewd wat ik vanaaf ga doen. Ik hoop echt dat het goed gaat. Dat is goed voor mijn vertrouwen.
.
.
. DePennyBitch schreef:Alhoewel ik volgens mij er weinig last van zal hebben, ik verlang nu al weer naar rijden eerlijk gezegd.
wyko schreef:Vallen hoort nou eenmaal bij paardrijden. Dat staat toch wel bekent.
Dus om nou meteen na de eerste keer vallen te zeggen dat je je paard gaat verkopen vind ik een beetje triest. Het zal nog wel vaker gebeuren hoor.
Als je niet wil vallen, dan moet je niet op een paard gaan zitten, maar dan moet je maar gaan dammen ofzo.

Heb je in ieder geval een knop om je aan vast te houden.