wat zal een arabier meer zijn dan een mustang
als het een waar gebeurt verhaal is dan kan het dus wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fasel schreef:Ja daar ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ja, ik ben niet neutraal. IN mijn ogen is de arabier HET paard. Onverslaanbaar in snelheid, kracht en karakter. Ik heb het er ook wat moeilijk mee
Ik vond hem eigenlijk nog beter dan ik had verwacht. Het pennykind kwam bij mij en mijn vriendin weer heel even boven, waarschijnlijk tot ergernis van de rest de zaal
. Toen Hopkins met zijn geweer Hidalgo wou afmaken, zaten wij daar: "oh nee, hij gaat niet dood, nee hij gaat niet dood!!
" en heel veel keren: "oh wat zieluugg" en "oh wat een trut"
en nu heb ik aan mijn pappa gevraagt als ik ook zo een paard mag hebben maar ik mag van hem Evita verven dan heb ik dat ook 
xKatleentjex schreef:Ja ik ben juist terug van HidalgoIk vond hem eigenlijk nog beter dan ik had verwacht. Het pennykind kwam bij mij en mijn vriendin weer heel even boven, waarschijnlijk tot ergernis van de rest de zaal
. Toen Hopkins met zijn geweer Hidalgo wou afmaken, zaten wij daar: "oh nee, hij gaat niet dood, nee hij gaat niet dood!!
" en heel veel keren: "oh wat zieluugg" en "oh wat een trut"
en nu heb ik aan mijn pappa gevraagt als ik ook zo een paard mag hebben maar ik mag van hem Evita verven dan heb ik dat ook
sorry het is een beetje laat op de avond...![]()
"Oh, kijk kijk kijk kijK!!!!!" En dat soort dingen, echt grappig!
(mooie paardjes...)
)vrolijk"]
de arabier is niet het snelste maar wel het ras met de meeste uithoudingvermogen.
[/quote]
[quote="Kimble schreef:Je weet nooit!
Waarom zou een mustang een arabier niet kunnen verslaan?
JoT schreef:Ik ben gisteravond met een vriendin geweest en ik moet zeggen, ik vond 'm best goed. We hebben gelachen, op het puntje van onze stoel gezeten (kom op Hidalgo, je kan het!!!), gegruweld en oeh en ah gezucht bij sommige paardenscenes. Hildago zelf vond ik echt een geweldig paard, ik wil er ook één die komt als ik fluit!