Rabobank talenten, op wie stem jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:36

RK: Ik heb ook een (stief)vader met paarden en goede connecties dat betekend heus niet meteen dat de deuren voor mij spontaan open gaan. Daar komt echt meer bij kijken!

Vandaag nog bij Inge Coenen geweest om een paard op te halen. Die meid werkt écht hard en is echt goed bezig. Petje af voor haar hoor! Mijn stem heeft ze dubbel en dwars verdiend!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:39

Maikel van der Vleuten, heb ik nog zien springen als jochie, als ik hem nu zie rijden weet ik echt niet wat ik zie. Toen lag hij er regelmatig langs.

Ik moet zeggen dat ik niet op mezelf zou stemmen. Ik denk dat ik met bakken met geld en goede paarden er ook niet was gekomen, geen uitzonderlijk talent. Ik denk inderdaad dat er wel talent over het hoofd wordt gezien maar dat is moeilijk te voorkomen. Ik denk trouwens dat de ruiters in het talentenplan er ook niet waren gekomen zonder een uitzonderlijk goede instelling en heel veel talent. Ik ken ook meisjes met rijke ouders en goede paarden die nog niet bereiken.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:49

Harrie Smolders. Lachen
Daar heb ik namelijk nog tegen gereden, en zn zus natuurlijk. Lachen

Hartstikke leuke en met name normale jongen, zonder kapsones, zonder rijke pappie...

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 07:31

ehhhhhhhhhh nou ga ik een hele domme vraag stellen Haha!
Maar waar kan ik stemmen Schijnheilig

[edit] ik heb het al gevonden Haha!
Laatst bijgewerkt door Nathalie1981 op 01-04-04 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 07:50

Ik kom er nu net achter een behoorlijk schaapachtige reactie neergezet te hebben... Bloos!
Ik had nog het talententeam van vorig jaar in mijn hoofd.
(Hoezo, ik loop een beetje achter... Verward )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:47

Citaat:
RK: Ik heb ook een (stief)vader met paarden en goede connecties dat betekend heus niet meteen dat de deuren voor mij spontaan open gaan. Daar komt echt meer bij kijken!

zeg dan ergens van wel?

maar zonder vader, zonder geld en alleen wat rond butsen bij een onbekende handelaar, daar wat 3 jarige zadelmak maken, die de potentie Z net hebben, maar meer niet.
Dus paarden van de goedkope prijsklasse, geen mogelijkheid tot uitbrengen.
dan kom je helemaal nooit iemand tegen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:17

runningkawa schreef:
Citaat:

dan kom je helemaal nooit iemand tegen.

En daar zit t um in denk ik: het is nog geneens WAT je kunt, maar WIE je kent! en zo is het met alles denk ik wel!!!

Maar als ik naar mezelf kijk: ikhad vroeger wel de grootste lol hoor, ook al reed ik op een 25-jarige doorgezakte pony met heel veel haar en een hangbuik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:21

idd DPB
En ik heb ook de grootse lol gehad en nog steeds.
geen prestatie dwang
geen vader die staat te schelden langs de kant (wat je veel ziet bij de pony's)
Dus vind het niet erg, integendeel zelfs

maar om dan maar makkelijk te zeggen dat iedereen wel een groene kan kopen, sluit ik me precies aan hoe Jippie het verwoorde.
want zo netjes als haar, kan ik het toch niet nadoen Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:52

Ik denk... dat als je ergens buitenaf woont, je misschien makkelijker een pony kunt kopen als in de stad, waar je gelijk aangewezen bent op een privéstal.

Maar om zoals Franske zegt dat iedereen maar een pony kan kopen... nee, dat ben ik niet met hem eens idd!

Zoals RK al zegt heeft zij met een alleenstaande moeder nooit de financiële middelen gehad om een pony aan te schaffen of zelfs maar rijlessen te betalen!
Zo is dat ook bij mij gegaan, al had ik dan nog wel beide ouders. Maar mijn vader is van de typische arbeidersklasse dus een hele vetpot was het toen thuis ook niet.
Met als gevolg dat ik op iedere vrije minuut op de manege te vinden was, stallen uitmesten, vegen, tuig vetten, pony's toiletteren... en dan maar hopen op een keertje mogen uitstappen, of een gratis ritje...

In mijn ogen zijn degenen die op deze manier kennis maken met de wereld die paarden heet, veel fanatieker dan de kindertjes die alles maar van paps en mams krijgen aangereikt en er zelf niets voor hoeven te doen. En ik pleit er dus voor om die eerstgenoemden eens een kans te geven om zich te kunnen meten met die rijkeluiskindjes die een dure pony krijgen (want verdienen doen ze het vaak niet). Ik werd vroeger uitgelachen omdat ik met de ponyclubtrailer mee moest (want we hadden geen geld voor een eigen trailer) maar ik heb wél altijd het doorzettingsvermogen gehad om dóór te gaan, met de middelen die ik had. Dat oude zadeltje met hier en daar een los stikseltje werd door mij misschien wel beter onderhouden dan die peperdure dresuurzadeltjes van de rijke kinderen. Mijn pony werd na afloop altijd uitgebreid geknuffeld, ook al had ik bagger gereden en misschien maar 100 punten!
Anderen jankten en eisten een nieuwe pony als het even niet goed ging.

En daarom: zou ik zo graag zien dat kinderen en jeugdigen die het niet makkelijk hebben, niet de leuke, jonge pony's voor het uitkiezen hebben, eens een kans gegeven wordt! DIE horen m.i. in een talentenplan thuis!

Nu jullie weer Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:54

aan de pennybitch

helemaal hoe ik er ook over denk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:54

Ok, ik ga helemaal met Kawa en co mee.
Maar als jullie dan toch willen stemmen, stem dan op Harrie.
Dat is de enige waarvan ik zeg dat hij het echt verdient heeft.
Geen stal met kant en klare paarden..geen rijke pappie, ik heb lang tegen hem gereden, en heb hem dus ook vaak genoeg zien ploeteren met de jonge paarden als hij weer es alleen op concours was ( nee ook geen 10 grooms die alles deden).
Hij heeft echt talent, en wat hij tot nu toe heeft bereikt heeft hij keihard voor gewerk, en is hem niet in de schoot geworpen.

( en voor de rest vind ik het een stomme media stunt)

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:00

Inge Coenen.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:41

SuusJa schreef:
Jim bij talentenavond Indoor Brabant
Tijdens de Rabobank talentenavond zal het idol Jim optreden. Dit doet hij nadat de springruiters hun talenten hebben laten zien en vóórdat u kunt genieten van het dressuurdeel. En hij zal het nieuwe Rabobank talententeam 2004 toezingen.

Wat doét hij daar nou weer?????

die kerel weet niet eens wat een paard ís Scheve mond

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:45

Marliesje schreef:
Maikel van der Vleuten, heb ik nog zien springen als jochie, als ik hem nu zie rijden weet ik echt niet wat ik zie. Toen lag hij er regelmatig langs.

Hmm Maikel vind ik dus echt een verschrikkelijk arrogant ventje....... Zoals hij in Brabant ook gewoon weg reed...... Bah...
Maar vorig jaar op de Almelose Ruiterdagen lag hij er ook nog een paar keer naast hoor Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:23

Ik vind het hele rabo plan echt vlut! Ten eerste is de helft van het team van 2004 hetzelfde als het team van 2003! En ten 2e, kijk is naar wie er allemaal goeie ouders hebben, of al goeie trainers, en wie er allemaal al fulltime in de paarden zitten!

Ik dacht dat het team er was voor mensen die niet al alle kansen hadden!

Mijn buurmeisje heeft verkering met Mark Voskes, hij zat 2 jaar geleden samen met marlies en joyce in het team. Hij heeft alles van de grond af zelf gedaan, zelfs de bezem heeft ie zelf betaald bwv! Voor hem heb ik echt bewondering, voor marlies ook wel, maar zoals haar situatie is, kan ik het ook!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:01

Tja met geld koop je alles he... dat zal altijd wel zo blijven!!
En idd je kan het zo geen talentenplan noemen Want de namen die je er ziet... zijn er al!!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:12

Amethyst schreef:
En zetten we een ''Bokt-talentenplan'' op Tong uitsteken

Ja lijkt me een stuk leuker en gezelliger als dat van de Rabobank....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:22

fsoudan"]
[quote="Amethyst schreef:

[/quote]
Idd. Geen geruzie en zo onder elkaar. Schijnheilig Knipoog

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:02

runningkawa"]
[quote]RK: Ik heb ook een (stief)vader met paarden en goede connecties dat betekend heus niet meteen dat de deuren voor mij spontaan open gaan. Daar komt echt meer bij kijken!
[/quote]
zeg dan ergens van wel?
[/quote]

[quote="runningkawa schreef:
Maar wel al een vader met paarden Lachen

Zo kwam het net over of het alleen daar om draaide. Geld, papa met paarden...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:04

fsoudan"]
[quote="Amethyst schreef:

[/quote]

maar ik durf te wedden dat hier op bokt ook mensjes zitten die hevig gesponserd worden door papa of een suikeroompje ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:08

Maar het word wel makkelijker okkie
ik zeg nergens dat jij er niet hard voor hoeft te werken, maar je hebt wel altijd paarden te rijden gehad als je dat zou willen, ik pas toen ik zelf stallen en tuig kon poestsen om in ruil daarvoor een lesje te mogen rijden.

dat blijf ik een verschil vinden.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:09

kimmy"]
[quote="fsoudan"][quote="Amethyst schreef:

[/quote]

maar ik durf te wedden dat hier op bokt ook mensjes zitten die hevig gesponserd worden door papa of een suikeroompje ofzo...
[/quote]

Maar DIE mogen niet meedoen... puh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:10

Ik word gesponserd door mijn werkgever, telt dat ook Tong uitsteken Knipoog

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:11

DePennyBitch schreef:

Maar DIE mogen niet meedoen... puh

jammer Schijnheilig

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:53

runningkawa schreef:
Maar het word wel makkelijker okkie
ik zeg nergens dat jij er niet hard voor hoeft te werken, maar je hebt wel altijd paarden te rijden gehad als je dat zou willen, ik pas toen ik zelf stallen en tuig kon poestsen om in ruil daarvoor een lesje te mogen rijden.

dat blijf ik een verschil vinden.

Oké dat klopt. Het is ook allemaal oneerlijk verdeeld. Maar het valt gewoon niet te realiseren om het voor iedereen gelijk te maken. Dat zou nog eens een mooie wereld zijn.