Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:RK: Ik heb ook een (stief)vader met paarden en goede connecties dat betekend heus niet meteen dat de deuren voor mij spontaan open gaan. Daar komt echt meer bij kijken!
runningkawa schreef:Citaat:
dan kom je helemaal nooit iemand tegen.
SuusJa schreef:Jim bij talentenavond Indoor Brabant
Tijdens de Rabobank talentenavond zal het idol Jim optreden. Dit doet hij nadat de springruiters hun talenten hebben laten zien en vóórdat u kunt genieten van het dressuurdeel. En hij zal het nieuwe Rabobank talententeam 2004 toezingen.
Wat doét hij daar nou weer?????
Marliesje schreef:Maikel van der Vleuten, heb ik nog zien springen als jochie, als ik hem nu zie rijden weet ik echt niet wat ik zie. Toen lag hij er regelmatig langs.
runningkawa"]
[quote]RK: Ik heb ook een (stief)vader met paarden en goede connecties dat betekend heus niet meteen dat de deuren voor mij spontaan open gaan. Daar komt echt meer bij kijken!
[/quote]
zeg dan ergens van wel?
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:Maar wel al een vader met paarden
kimmy"]
[quote="fsoudan"][quote="Amethyst schreef:En zetten we een ''Bokt-talentenplan'' op

runningkawa schreef:Maar het word wel makkelijker okkie
ik zeg nergens dat jij er niet hard voor hoeft te werken, maar je hebt wel altijd paarden te rijden gehad als je dat zou willen, ik pas toen ik zelf stallen en tuig kon poestsen om in ruil daarvoor een lesje te mogen rijden.
dat blijf ik een verschil vinden.