Het leed dat niet reagerende kopers heet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:25

Dat is wel vreemd. Wat zouden ze ervan vinden als je dan zwaar onder hun vraagprijs zit? Heb je dan hun tijd verspilt? :')

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:49

Tja als koper trof ik ook niet reagerende verkopers. Advertenties nog actief terwijl het paard al verkocht was. Paarden met 1 bemerking die aan 3 benen stuk bleken te zijn. Of die keer dat ik ergens aan kwam waar ik een afspraak had om als eerste te komen kijken en terwijl ik daar het erf op rij, na ook nog een eind rijden, wordt dat paard een trailer ingeladen en was die verkocht aan iemand anders. Ja ze had nog wel meer staan: ja maar die waren allemaal niet groot genoeg voor mij.

Mijn conclusie: je hebt gewoon overal vreemde en soms niet zo beleefde mensen blijkbaar.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:03

Melzazu schreef:
Tja als koper trof ik ook niet reagerende verkopers. Advertenties nog actief terwijl het paard al verkocht was. Paarden met 1 bemerking die aan 3 benen stuk bleken te zijn. Of die keer dat ik ergens aan kwam waar ik een afspraak had om als eerste te komen kijken en terwijl ik daar het erf op rij, na ook nog een eind rijden, wordt dat paard een trailer ingeladen en was die verkocht aan iemand anders. Ja ze had nog wel meer staan: ja maar die waren allemaal niet groot genoeg voor mij.

Mijn conclusie: je hebt gewoon overal vreemde en soms niet zo beleefde mensen blijkbaar.

O ja! Die waar je voor kwam is net verkocht maar ik heb nog andere staan! (Dit was bij een handelaar,nee niet degene die recentelijk op Bokt wordt besproken.....) Echter had ik juist dat specifieke paard gewild.

anjali

Re: Het leed dat niet reagerende kopers heet

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:06

Aan de andere kant snap ik de handelaar ook wel, dat hij niet gaat wachten op een kijker die misschien niet zou kopen, maar voor zekerheid gaat. Zeg het wel vantevoren.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:17

anjali schreef:
Aan de andere kant snap ik de handelaar ook wel, dat hij niet gaat wachten op een kijker die misschien niet zou kopen, maar voor zekerheid gaat. Zeg het wel vantevoren.

Nou dat. Geef het dan gewoon aan.
Dit was slechts een kleine greep van wat ik zelf heb meegemaakt maar ben ook betrokken geweest bij iemand anders die op zoek was naar een paard. Nou dat was heel vaak ook heel bijzonder om het zo maar te zeggen.