Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Leo_ke schreef:Dan zal het Leo's natuurlijke aantrekkingkracht wel zijn
Haflingertje; lief roze neusje; hele grote ogen, lange wimpers....

"pony? waar? ik heb geen pony..."
"dat is nou wat ze een PAARD noemen"
"Ze is ruim over de 1.50 tegen de 1.55 aan!! Bovendien zijn arabjes sinds een aantal jaar officieel PAARDEN! Ze vallen onder de PAARDENrassen!"
Ik zeg nog wel eens het een en ander... Dat is niet voor herhaling vatbaar zeg maar.... Wat dat betreft ben ik best snel ontvlambaar, als het om mijn paardjes gaat....

(Ik wil echt niet weten wat ze allemaal gehad heeft
Net als wat Joyce zei; Leo was ook tonnetje rond toen ik terugkwam van mijn 2 weken durende vakantie)
Leo staat niet voor niets aan die ketting... alsof wij het leuk vinden dat ze zo gevoelig is
En we voeren haar hooi bij naast het gras wat ze van de cirkel graast, en ook vaak genoeg bix. De beweging kreeg ze door wandelingetjes en longeren.
(het was recht in de roos) de paarden staan daar niet meer omdat ze met stenen op de paarden begonnen te gooien (geen kleine kiezeltjes maar van die 'kleine' beton overschotjes zo, 
ik vind dit echt niet kunnen!!!
maar DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!Ik durfde vroeger nooit aan andermans paarden te zitten(ik heb een keertje bij een verzorgshet de manen afgeknipt...staat toch veel mooier?
....de preek die ik toen van mijn moeder heb gehad was wel genoeg voor de rest van mijn leven
) Ik weet niet hoe slim die meisjes zijn maar je hebt ook van die nep beveiligingscamera's ....ik zou t wel n beetje goed proberen te maken enzo...(als er gewoon een camera in de bosjes hangt zonder snoer zullen ze ook wel zoiets hebben van ja ja).En verder als je ze betrapt naar de ouders van die kinderen gaan denk ik?! ShamalArabs schreef:-.. Zo heb je er een aantal op de manege, volwassen vrouwen met al jaren(!) eigen paarden:
"wat een leuke pony heb je toch"
"pony? waar? ik heb geen pony..."
"ja die kleine bruine daaro is toch van jou?"
"dat is nou wat ze een PAARD noemen"
"Die heeft toch geen paardenmaat!"
![]()
![]()
"Ze is ruim over de 1.50 tegen de 1.55 aan!! Bovendien zijn arabjes sinds een aantal jaar officieel PAARDEN! Ze vallen onder de PAARDENrassen!"
..
" en die is dan geen 1.50, maar ruim 1.60
, vind ik ook bijzonder beledigend en irritant
(nu ze heeft wel een ponysnoet op)irish_lady schreef:Pff ik heb er dit jaar een veulen bij lopen! Das natuurlijk de ultieme pennyfactor!
Vandaar dat ik ook zo blij ben dat de pennymeisjes mijn paardje niet zo lief vinden.. 
)
Was een belangrijk deel van m'n opvoeding: "Laat andermans paarden maar met rust"
), paard schrikt, springt weg op de stenen en dan krijg je te horen van die ukkies: Ken je niet uitkijken! Rij dat paard is effe normaal! Dierenmishandeling!!!