germie schreef:Wat ik mis in een reading is zo te lezen tweerichtingsverkeer. Het paard mag altijd wat zeggen, maar waarom kun je dan als baas niet de vraag terugstellen: Zou je voor mij in de ring die dressuurproef perfect willen uitvoeren? In ruil daarvoor kunnen we wat minder trainen, wat leuker trainen, krijg je een beloning, enz.
Of ik zou je heel graag eens heel trots op de foto laten zetten en dan in de piaffe. Kunnen we dat een keertje 5 minuten doen voor de perfecte foto?
Dat mis ik dus, dus de vraag die de eigenaar aan een paard stel om een bepaalde prestatie te vragen op een nette manier.
Is dit sarcastisch bedoeld? Ik kan toch nu ook niet aan jou vragen of je ongetraind even 20 pull ups wilt doen? En moet het altijd tweerichtingsverkeer zijn?
Zelf geen ervaringen met readings, hoewel ik het wel heel interessant vind. Nu is het volgens mij ook het geval dat er tijdens zo’n reading niet expliciet verbaal iets gevraagd wordt. Voor zover ik weet is het voornamelijk energetisch, beelden en emoties.
- ik heb zijn stal doorgemeten met de biotensor, maar die gaf ook niks aan. Mijn paard is echt graag in zijn (grote) stal, hij loopt er voor je uit in. Ik heb echt niets kunnen ontdekken