Popstra schreef:Ik word er altijd een beetje droevig van dat men klaarblijkelijk maar vind dat veel veels te duur is. Tenminste dat zie ik veel op Bokt in topics alsook in deze.
Als een paard liefdevol opgroeid, dus met alle nette zorg wat ook best wat kost, gezond is, super makkelijk te hanteren en er een goede basis op zit en er dus een hoop tijd, geld en energie ingestoken is dan is dat paard in mijn ogen veel waard!
Ik zie hier bedragen voorbij komen waar ik nog geeneens een dekking van een fatsoenlijke hengst voor kan kopen.
Wil men geen kwaliteit??
Ik denk dat men wel kwaliteit wil, maar de insteek van TS was vooral dat het in de huidige markt zo lastig is te onderscheiden wat nu kwaliteit is en wat niet. De prijzen lijken soms maar gebaseerd op gebakken lucht. Als je er vollop in zit is dat misschien anders, maar ik snap wel waar TS mee zit.
Kijkend naar de huidige markt is het soms maar lastig te zien waar je voor betaalt.
- Kleurtje?
- Gebrekkig paard?
- Resultaat?
- Afstamming?
Misschien staat een paard al lang te koop en zijn ze al flink gezakt met prijs etc etc.

Geplaatst: Gisteren,  15:20
               Geplaatst: Gisteren,  15:20				         

Uit huidige onderzoeken blijkt dat de gezondheid en het welzijn van zowel de hengst als de merrie al tot zes maanden voor de conceptie invloed kunnen hebben op die epigenetica en die gevolgen kunnen best ver gaan.
 Uit huidige onderzoeken blijkt dat de gezondheid en het welzijn van zowel de hengst als de merrie al tot zes maanden voor de conceptie invloed kunnen hebben op die epigenetica en die gevolgen kunnen best ver gaan.