Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dus die moet dan later aangevoerd zijn? Tot hoe laat gaat dat aanvoeren dan nog door? We dachten nu er juist goed op tijd te zijn, maar twijfel of we een volgende keer niet net zo goed of beter wat later kunnen gaan. SaraViavia schreef:Ik heb er ook al meerdere verkocht op de markt, maar ben even benieuwd naar jullie mening/ervaring.
Er loopt natuurlijk allerlei (ook vreemd) volk op de markt. Vorig jaar toen we er eentje mee naar Zuidlaren hadden kwamen er een aantal Bulgaren/Roemenen etc op onze pony af en ik ben vast niet de enige die z'n pony liever niet daar aan mee geeft.. Of zijn andere marktverkopers van mening dat als je ervoor kiest om ze op de markt aan te bieden je ook niks over de koper te zeggen hebt?
In principe als verkoper een bedrag vraagt en potentiële koper is akkoord dan is er een deal.. Maar was even benieuwd naar andere mensen hun idee.
Wij hebben tot nu toe altijd pony's bij gehad waarbij de "lage segment handelaren" meteen doorliepen nadat ze de prijs hadden gevraagd en we hebben voor zover ik weet wel leuke plekjes gevonden voor onze pony's via de markt maar kan me voorstellen dat dat niet altijd zo loopt..
nieky1993 schreef:Die hengst was echt niet rustig. Stond ook niemand bij voor een prijs te vragen.
[ Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Karina schreef:Al vind ik het donker altijd wel wat hebben bij fototopics van markten waar ik zelf niet geweest ben... de traditie van het nachtwerk en het sfeertje.
? Omdat boeren overdag géén tijd hebben?
.
.
SaraViavia schreef:Zijn dit volwassen paarden met afgeknipte staarten of lijkt dat zo..? [ Afbeelding ]
Ragdollcat schreef:SaraViavia schreef:Ik heb er ook al meerdere verkocht op de markt, maar ben even benieuwd naar jullie mening/ervaring.
Er loopt natuurlijk allerlei (ook vreemd) volk op de markt. Vorig jaar toen we er eentje mee naar Zuidlaren hadden kwamen er een aantal Bulgaren/Roemenen etc op onze pony af en ik ben vast niet de enige die z'n pony liever niet daar aan mee geeft.. Of zijn andere marktverkopers van mening dat als je ervoor kiest om ze op de markt aan te bieden je ook niks over de koper te zeggen hebt?
In principe als verkoper een bedrag vraagt en potentiële koper is akkoord dan is er een deal.. Maar was even benieuwd naar andere mensen hun idee.
Wij hebben tot nu toe altijd pony's bij gehad waarbij de "lage segment handelaren" meteen doorliepen nadat ze de prijs hadden gevraagd en we hebben voor zover ik weet wel leuke plekjes gevonden voor onze pony's via de markt maar kan me voorstellen dat dat niet altijd zo loopt..
De Roemenen en Bulgaren zijn niet zo lief voor de paarden en het gaat om paardenvlees.
Dus ik snap je wel dat je liever met hun geen zaken doet.