Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GabberGill schreef:Zolang die V die het deed een heksenjacht op van alles zet en zelf niks fatsoenlijk kan neem ik het met een korreltje zout en dat zou iedereen moeten doen.
Mevrouw V heeft zogenaamd zoveel getraind, maar kan werkelijkwaar nog niet eens normaal zitten.
GabberGill schreef:Zolang die V die het deed een heksenjacht op van alles zet en zelf niks fatsoenlijk kan neem ik het met een korreltje zout en dat zou iedereen moeten doen.
Mevrouw V heeft zogenaamd zoveel getraind, maar kan werkelijkwaar nog niet eens normaal zitten.
Little_Gift schreef:Valerie, het is overduidelijk wie het nieuwe beheer is... die welgeteld uit 1 persoon bestaat én wat jouw relatie is met die persoon...
Little_Gift schreef:Je houdt echt niemand voor de gek hoor... Wel vreemd dat je zo ontwijkend doet over wie die nieuwe persoon is. Of het moet zijn dat er ondertussen een kink in de kabel/vriendschap gekomen is, dat kan ook natuurlijk...
Little_Gift schreef:Je houdt echt niemand voor de gek hoor... Wel vreemd dat je zo ontwijkend doet over wie die nieuwe persoon is. Of het moet zijn dat er ondertussen een kink in de kabel/vriendschap gekomen is, dat kan ook natuurlijk...
DuoPenotti schreef:Ondanks dat ik ook vraagtekens zet bij hoe ik regelmatg zie hoe het beheer antwoord...en ja jij ook Valerie, heb je berichten over mij ook gelezen.![]()
Dus als je het dan hebt over sfeer [ Afbeelding ]
Maar dat ze niet zeggen wie er in het beheer zit snap ik wel.
Met wat pech hebben ze een bedreiging te pakken.
Dreamboy schreef:Little_Gift schreef:Je houdt echt niemand voor de gek hoor... Wel vreemd dat je zo ontwijkend doet over wie die nieuwe persoon is. Of het moet zijn dat er ondertussen een kink in de kabel/vriendschap gekomen is, dat kan ook natuurlijk...
Ik heb anders echt geen idee wie die persoon dan wel is maar ik ben ook van mening dat Valerie jou, of wie dan ook, geen enkele verantwoording verschuldigd is. Ik vind de communicatie op de pagina ook vaak erg onvriendelijk maar om Valerie hier dan op aan te spreken lijkt me wat ver gaan.
Little_Gift schreef:Ik spreek niemand nergens op aan, ik zeg gewoon dat het veel duidelijker is wie het beheer is en hoe de vork in de steel zit, dan ze zelf blijkbaar vermoeden.
Aan hen om dan misschien daarmee iets te doen, aangezien ze zelf zeggen hoe gevaarlijk het is om beheer te zijn van die groep.

DuoPenotti schreef:Niet zo onvriendelijk dat daar een hele rits aan berichten aan te wijten was...
Maar dat zullen we vast anders zien
Maar goed, vond het voornamelijk vermakelijk, maar heb ze wel opgeslagen dat wel.
Want ik hou ook niet van eventuele bedreigingen die daar uit voort zouden kunnen komen.
Maar goed, dat is voor nu geweest, dus zand erover.![]()
Ik blijf het een goede zaak vinden dat beide stallen aangepakt zouden worden.
Al blijf ik het wel jammer vinden dat die nu zoveel aandacht hebben dat de oplichters van paardenspullen onder sneeuwen.
En nee dat hoef je ook niet met me eens te zijn, dat is gewoon mijn mening.