Opgelicht in de paardenwereld FB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Opgelicht in de paardenwereld FB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-25 19:23

Ja het beheer is volgens mij veranderd. Het is een soort middelbare school sfeertje. Vraag me af of iemand er nog bij geholpen is om er mee te lezen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 19:27

Een kennis van mij verkocht een paard, blijkbaar hebben een paar vorige stalgenoten het beheer van deze facebookpagina getipt met allerlei roddels. Beheer van de facebook pagina heeft het gewoon als waarheid aangenomen en dus geplaatst dat ze een oplichter was e.d.
Verkoper heeft nog contact opgenomen met het beheer om dingen toe te lichten maar het beheer bleek daar niet voor open te staan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 19:33

Het beheer is echt ontzettend achteruit gegaan. Ik vraag me af of het überhaupt wel volwassen mensen zijn.
Totaal niet professioneel en ook niet serieus te nemen.
Heel jammer van de groep.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:36

Zolang die V die het deed een heksenjacht op van alles zet en zelf niks fatsoenlijk kan neem ik het met een korreltje zout en dat zou iedereen moeten doen.

Mevrouw V heeft zogenaamd zoveel getraind, maar kan werkelijkwaar nog niet eens normaal zitten.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:20

GabberGill schreef:
Zolang die V die het deed een heksenjacht op van alles zet en zelf niks fatsoenlijk kan neem ik het met een korreltje zout en dat zou iedereen moeten doen.

Mevrouw V heeft zogenaamd zoveel getraind, maar kan werkelijkwaar nog niet eens normaal zitten.

Maar die zit toch al lange tijd niet meer in beheer dacht ik?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:59

Nee, ze zeggen van niet.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:05

Maar ze overlegt alllllleeesss achter de schermpjes geloof me maar

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:19

Spoiler:
GabberGill schreef:

Haaaai daar ben ik dan, zou je even normaal willen doen? Ik ben daar ook helemaal geen beheer meer, al echt heel lang niet.

De enige dingen die ik nog overleg zijn de dingen waar ik lang aan gewerkt heb, paard zoekt baas, paardenhoefjes en soms komen er vragen over stal doorstap. Dus verder nog vragen?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:22

Ze zeggen met 2 grote zaken bezig te zijn. Ik mag hier geen namen vernoemen denk ik maar een is een handelstal in Brabant en de ander een grote Stichting.
"Binnekort vertellen we jullie alles" zeggen ze al een tijdje. Maar als het hun wel lukt deze onderuit te halen krijgen ze m'n eeuwige respect.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:25

Nyaleti, hier boven staat exact waar dat over gaat ;)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:26

Oh dat stond er nog niet toen ik mijn bericht typte :')
Nouja, ook duidelijk

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:28

ha, net elkaar gekruisd, maakt voor je berichtje niet uit hoor, maar vond het wel grappig. Jij keurig namen ontwijkend, exact onder een berichtje waar het opgesomd staat.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:36

Valerie, het is overduidelijk wie het nieuwe beheer is... die welgeteld uit 1 persoon bestaat én wat jouw relatie is met die persoon...

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 14:59

Little_Gift schreef:
Valerie, het is overduidelijk wie het nieuwe beheer is... die welgeteld uit 1 persoon bestaat én wat jouw relatie is met die persoon...

Zou wel willen weten wie je op het oog hebt maar het is sowieso niet 1 persoon en dat is het ook nooit geweest. Ik heb met het nieuwe beheer geen banden anders dan dat ik ze wegwijs heb gemaakt in ons systeem.

En het lijkt me logisch dat als ik dingen heb uitgezocht in het verleden dat daar soms vragen over komen???

Ik vind zelf de sfeer ook af en toe raar daar, maar daar kan ik oprecht niks aan doen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:04

Je houdt echt niemand voor de gek hoor... Wel vreemd dat je zo ontwijkend doet over wie die nieuwe persoon is. Of het moet zijn dat er ondertussen een kink in de kabel/vriendschap gekomen is, dat kan ook natuurlijk...

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:08

Little_Gift schreef:
Je houdt echt niemand voor de gek hoor... Wel vreemd dat je zo ontwijkend doet over wie die nieuwe persoon is. Of het moet zijn dat er ondertussen een kink in de kabel/vriendschap gekomen is, dat kan ook natuurlijk...

Meid er is een hele groepsapp met beheerders en dat zijn niet mijn "vriendinnen". En ik geef geen namen meer nadat mijn paard is vermoord door iets wat daar is voorgevallen. Dus ik reken op je begrip. Dankjewel.

Je kunt ook hun even een berichtje sturen!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:10

Ondanks dat ik ook vraagtekens zet bij hoe ik regelmatg zie hoe het beheer antwoord...en ja jij ook Valerie, heb je berichten over mij ook gelezen. :+
Dus als je het dan hebt over sfeer Afbeelding

Maar dat ze niet zeggen wie er in het beheer zit snap ik wel.
Met wat pech hebben ze een bedreiging te pakken.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:12

Little_Gift schreef:

Ik heb anders echt geen idee wie die persoon dan wel is maar ik ben ook van mening dat Valerie jou, of wie dan ook, geen enkele verantwoording verschuldigd is. Ik vind de communicatie op de pagina ook vaak erg onvriendelijk maar om Valerie hier dan op aan te spreken lijkt me wat ver gaan.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:14

DuoPenotti schreef:
Ondanks dat ik ook vraagtekens zet bij hoe ik regelmatg zie hoe het beheer antwoord...en ja jij ook Valerie, heb je berichten over mij ook gelezen. :+
Dus als je het dan hebt over sfeer [ Afbeelding ]

Maar dat ze niet zeggen wie er in het beheer zit snap ik wel.
Met wat pech hebben ze een bedreiging te pakken.

Klopt want wij liggen elkaar niet en dat is prima want niet iedereen hoeft beste vrienden te zijn en jij bent net zo onvriendelijk tegen mij geweest :)

Ik zit zelf niet heel veel meer op de pagina door wat ik heb meegemaakt en ik dan elke keer weer de namen zie reageren van de monsters in de paardenwereld en mn mond moet houden. Ik heb toevallig gister weer eens iets geantwoord daar.

Ik kan ook fel uit de hoek komen mede door wat ik heb meegemaakt, maar niet zo.
Laatst bijgewerkt door Axel_Valerie op 04-11-25 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:15

Dreamboy schreef:
Little_Gift schreef:

Ik heb anders echt geen idee wie die persoon dan wel is maar ik ben ook van mening dat Valerie jou, of wie dan ook, geen enkele verantwoording verschuldigd is. Ik vind de communicatie op de pagina ook vaak erg onvriendelijk maar om Valerie hier dan op aan te spreken lijkt me wat ver gaan.

Ik spreek niemand nergens op aan, ik zeg gewoon dat het veel duidelijker is wie het beheer is en hoe de vork in de steel zit, dan ze zelf blijkbaar vermoeden.
Aan hen om dan misschien daarmee iets te doen, aangezien ze zelf zeggen hoe gevaarlijk het is om beheer te zijn van die groep.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:17

Little_Gift schreef:
Ik spreek niemand nergens op aan, ik zeg gewoon dat het veel duidelijker is wie het beheer is en hoe de vork in de steel zit, dan ze zelf blijkbaar vermoeden.
Aan hen om dan misschien daarmee iets te doen, aangezien ze zelf zeggen hoe gevaarlijk het is om beheer te zijn van die groep.

Je zit er gewoon echt helemaal naast...

Ik kan niet anders zeggen dan dat.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:19

MarliesV schreef:
ha, net elkaar gekruisd, maakt voor je berichtje niet uit hoor, maar vond het wel grappig. Jij keurig namen ontwijkend, exact onder een berichtje waar het opgesomd staat.

Ik kon er ook wel om lachen

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:20

Niet zo onvriendelijk dat daar een hele rits aan berichten aan te wijten was...
Maar dat zullen we vast anders zien :D

Maar goed, vond het voornamelijk vermakelijk, maar heb ze wel opgeslagen dat wel.
Want ik hou ook niet van eventuele bedreigingen die daar uit voort zouden kunnen komen.

Maar goed, dat is voor nu geweest, dus zand erover. Y;(

Ik blijf het een goede zaak vinden dat beide stallen aangepakt zouden worden.
Al blijf ik het wel jammer vinden dat die nu zoveel aandacht hebben dat de oplichters van paardenspullen onder sneeuwen.
En nee dat hoef je ook niet met me eens te zijn, dat is gewoon mijn mening.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:31

DuoPenotti schreef:
Niet zo onvriendelijk dat daar een hele rits aan berichten aan te wijten was...
Maar dat zullen we vast anders zien :D

Maar goed, vond het voornamelijk vermakelijk, maar heb ze wel opgeslagen dat wel.
Want ik hou ook niet van eventuele bedreigingen die daar uit voort zouden kunnen komen.

Maar goed, dat is voor nu geweest, dus zand erover. Y;(

Ik blijf het een goede zaak vinden dat beide stallen aangepakt zouden worden.
Al blijf ik het wel jammer vinden dat die nu zoveel aandacht hebben dat de oplichters van paardenspullen onder sneeuwen.
En nee dat hoef je ook niet met me eens te zijn, dat is gewoon mijn mening.

Laten we inderdaad gewoon maar weer de vrede bewaren dat is een beter idee.

Haha toevallig ben ik dat laatste wel met je eens. Ik was er zelf laatst nog ingestonken bij iemand :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:41

Maar oprechte vraag, wat maakt het uit wie het beheer is en of Valerie daar nou wel of niet banden mee heeft?
Kan me niet voorstellen dat DP door het slijk is gehaald op de pagina zelf? Misschien in de reacties als ik het zo lees?

Zo'n geheim is het trouwens niet want zag laatst een TikTok voorbij komen en het was na een zin al duidelijk voor mij dat zij in het beheer van de pagina zit.