Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theamazone schreef:Dat schreef ik bijna 2 jaar geleden... Deze zomer rij ik al 3 jaar. Inmiddels loop ik stage op een trainingsstal vol met jonge friese paarden en hengsten, groene paarden etc. Die we dan voor de kar en onder het zadel etc beleren. Dus genoeg ervaring heb ik zeker wel! Heb hiervoor genoeg bijrijdpaarden gehad waar ik gewoon heen mocht wanneer ik wou en gewoon van alles in mn eentje mocht doen, ook als de eigenaar er niet was. Er lag altijd een sleutel voor mij en ik was altijd welkom. Dus ik heb ervaring genoeg en daar ligt het sowiezo niet aan. Niet iedereen kan op het paard zijn beugels langer maken trouwens, ik had het zelf geprobeerd maar het lukte niet want de beugelriemen waren te stroef dus dan gaat dat moeilijk! Hopelijk helpt dit!
imaudy schreef:Ht komt op mij haast over dat ze even wilden kijken hoe de ponies bij een vreemde zijn en dat de filmpjes en foto's zijn om de ponies te kunnen verkopen? Of denk ik nu te negatief?
theamazone schreef:Heb hiervoor genoeg bijrijdpaarden gehad waar ik gewoon heen mocht wanneer ik wou en gewoon van alles in mn eentje mocht doen, ook als de eigenaar er niet was. Er lag altijd een sleutel voor mij en ik was altijd welkom.
Casarell schreef:Maartje1990 schreef:Wbt dat racisme ik denk dat "wij blanken" soms 0.0 idee hebben hoeveel mensen met een andere huidskleur met discriminatie en racisme te maken krijgen.
Dat is het nou net.. TS heeft niets van doen gehad met discriminatie en racisme, maar roept het wel.
Het zijn juist vaak mensen met een 'kleur' die het roepen, terwijl wij er helemaal niet zo tegenaan kijken, kortom ze kruipen in een slachtofferrol door aannames.
Wij als nederlanders worden ook héél vaak op allerlei vlakken gediscrimineerd.. maar daar hoor je niemand over.