Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jorex schreef:Ik ben blij dat ik ons dit jaar niet heb in geschreven. Het gaat weer over dezelfde onmogelijk mulle paden als in 2022. Daar heb ik toen de halve routes ernaast gelopen, mijn pony is namelijk maar zo'n 85cm. Wel zijn wij nu rustig aan het opbouwen naar de 4 daagse van Zorgvlied toe qua kms. Afgelopen zondag nog 21 gedaan met gemak. Veel succes voor iedereen die wel gaat en ik zie de leuke fotos wel komen hier
Jorex schreef:Ik zet alleen even een stipje. Volg dit jaar vanaf een afstand mee. Helaas is het oud deelnemers nooit gevraagd of juli een optie is en juli is nooit een optie voor ons of ik moet al alleen zonder backup willen komen met twee pony's...
Naast dat wij in april dit jaar de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Dus ik ga kijken of Zorgvlied in september wat voor ons is om naartoe te werken. Dat is ook zo dusdanig dicht bij huis dat we dagelijks prima op en neer kunnen rijden. Wel supertof dat Epe doorgaat voor iedereen die wel kan, maar voor mij is juli een maand die eigenlijk altijd niet mogelijk is ivm vakantie van mijn groom.
S_imonee schreef:Super fijn dat het alsnog door kan gaan!![]()
Ik schrijf mij nog niet in i.v.m. mijn zwangerschap en de blessure van mijn paard. Ik wacht eerst even af hoe dat allemaal gaat verlopen![]()
Mocht ik niet mee kunnen doen, waai ik wel 1 of 2 dagen even aan om toch een beetje mee te kunnen genieten
manzano schreef:Jorex schreef:Ik ben blij dat ik ons dit jaar niet heb in geschreven. Het gaat weer over dezelfde onmogelijk mulle paden als in 2022. Daar heb ik toen de halve routes ernaast gelopen, mijn pony is namelijk maar zo'n 85cm. Wel zijn wij nu rustig aan het opbouwen naar de 4 daagse van Zorgvlied toe qua kms. Afgelopen zondag nog 21 gedaan met gemak. Veel succes voor iedereen die wel gaat en ik zie de leuke fotos wel komen hier
En las net op de socials dat de BOA's actief gaan beboeten als je op fietspad naast de ruiterpaden rijdt. Dus dat is helemaal vervelend dan.
suffie schreef:marije1109 schreef:Ook dit jaar bak ik weer met vriendinnen de pannenkoeken, dus hopelijk smaken ze weer lekker.
Verheug me erg op volgende week, al rijd ik niet mee, maar ben ik vrijwilliger op o.a. start terrein en pauze plek.
De pannenkoeken waren heerlijk!
manzano schreef:Jorex schreef:Ik ben blij dat ik ons dit jaar niet heb in geschreven. Het gaat weer over dezelfde onmogelijk mulle paden als in 2022. Daar heb ik toen de halve routes ernaast gelopen, mijn pony is namelijk maar zo'n 85cm. Wel zijn wij nu rustig aan het opbouwen naar de 4 daagse van Zorgvlied toe qua kms. Afgelopen zondag nog 21 gedaan met gemak. Veel succes voor iedereen die wel gaat en ik zie de leuke fotos wel komen hier
En las net op de socials dat de BOA's actief gaan beboeten als je op fietspad naast de ruiterpaden rijdt. Dus dat is helemaal vervelend dan.
Otti1977 schreef:S_imonee schreef:Super fijn dat het alsnog door kan gaan!![]()
Ik schrijf mij nog niet in i.v.m. mijn zwangerschap en de blessure van mijn paard. Ik wacht eerst even af hoe dat allemaal gaat verlopen![]()
Mocht ik niet mee kunnen doen, waai ik wel 1 of 2 dagen even aan om toch een beetje mee te kunnen genieten
O wat leuk, gefeliciteerd!