Eper Paarden4daagse 2025

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dayanara

Re: Eper Paarden4daagse 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 10:54

Ik heb het boekje gisteren binnengekregen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:16

Jorex schreef:
Ik ben blij dat ik ons dit jaar niet heb in geschreven. Het gaat weer over dezelfde onmogelijk mulle paden als in 2022. Daar heb ik toen de halve routes ernaast gelopen, mijn pony is namelijk maar zo'n 85cm. Wel zijn wij nu rustig aan het opbouwen naar de 4 daagse van Zorgvlied toe qua kms. Afgelopen zondag nog 21 gedaan met gemak. Veel succes voor iedereen die wel gaat en ik zie de leuke fotos wel komen hier :D

En las net op de socials dat de BOA's actief gaan beboeten als je op fietspad naast de ruiterpaden rijdt. Dus dat is helemaal vervelend dan.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 16:30

Jorex schreef:
Ik zet alleen even een stipje. Volg dit jaar vanaf een afstand mee. Helaas is het oud deelnemers nooit gevraagd of juli een optie is en juli is nooit een optie voor ons of ik moet al alleen zonder backup willen komen met twee pony's...
Naast dat wij in april dit jaar de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Dus ik ga kijken of Zorgvlied in september wat voor ons is om naartoe te werken. Dat is ook zo dusdanig dicht bij huis dat we dagelijks prima op en neer kunnen rijden. Wel supertof dat Epe doorgaat voor iedereen die wel kan, maar voor mij is juli een maand die eigenlijk altijd niet mogelijk is ivm vakantie van mijn groom.

Ik had zo met je meegekund hoor.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 16:31

S_imonee schreef:
Super fijn dat het alsnog door kan gaan! *\o/*
Ik schrijf mij nog niet in i.v.m. mijn zwangerschap en de blessure van mijn paard. Ik wacht eerst even af hoe dat allemaal gaat verlopen :o
Mocht ik niet mee kunnen doen, waai ik wel 1 of 2 dagen even aan om toch een beetje mee te kunnen genieten <3

O wat leuk, gefeliciteerd!

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 16:33

marije1109 schreef:
Nelleke misschien bij Yvonne (otti) hier ook op bokt?

Helaas. Ik kom topic net pas tegen....ietwat laat dit jaar :D

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 16:34

har166 schreef:
Weet iemand toevallig of je groom op de fiets mee mag? Ik men met een sulky dus daar past geen groom bij dus ik was van plan niemand mee te nemen. Maar toen bedacht ik me ineens dat met de fiets mee voor mij heel handig is.

Ik heb vorig jaar alle dagen gefietst...wat een lol

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 16:36

marije1109 schreef:
Ook dit jaar bak ik weer met vriendinnen de pannenkoeken, dus hopelijk smaken ze weer lekker.
Verheug me erg op volgende week, al rijd ik niet mee, maar ben ik vrijwilliger op o.a. start terrein en pauze plek.

Het bakken was weer gezellig Marije.
Op naar volgend jaar..te paard..

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 16:37

manzano schreef:
Jorex schreef:
Ik ben blij dat ik ons dit jaar niet heb in geschreven. Het gaat weer over dezelfde onmogelijk mulle paden als in 2022. Daar heb ik toen de halve routes ernaast gelopen, mijn pony is namelijk maar zo'n 85cm. Wel zijn wij nu rustig aan het opbouwen naar de 4 daagse van Zorgvlied toe qua kms. Afgelopen zondag nog 21 gedaan met gemak. Veel succes voor iedereen die wel gaat en ik zie de leuke fotos wel komen hier :D

En las net op de socials dat de BOA's actief gaan beboeten als je op fietspad naast de ruiterpaden rijdt. Dus dat is helemaal vervelend dan.

Ik vind het wel heel goed dat ze er op gaan controleren. Er wordt veel over de fietspaden gereden. Dat is niet de bedoeling.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 17:19

marije1109 schreef:
Ook dit jaar bak ik weer met vriendinnen de pannenkoeken, dus hopelijk smaken ze weer lekker.
Verheug me erg op volgende week, al rijd ik niet mee, maar ben ik vrijwilliger op o.a. start terrein en pauze plek.

De pannenkoeken waren heerlijk!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:49

Vandaag voor het eerst meegedaan aan de pannenkoeken rit.

Pannenkoeken waren inderdaad erg lekker!

De rit zelf, man wat een stenen -O-. Ponybeest vond mij echt niet aardig meer en wou zelfs op een stuk eigenlijk niet meer lopen. Heb er dan ook een heel stuk naast gelopen. Snap dat de organisatie geen andere keuze had maar wel echt jammer.

Verder wel goed geregeld en super vriendelijke mensen!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:13

Ik stond op de tussenstop vandaag. Was gezellig!

ArtHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:42

Voor de paardenliefhebbers die ook van paardenkunst houden: dit jaar is er een nieuwe editie van de PaardenKunst4Daagse in Epe, van 17 tm 20 juli, elke dag van 13.00 tot en met 17.00 uur.
Iedereen is welkom, omkleden hoeft niet want we zijn allemaal paardenmensen, dus ook in paardenkleding ben je net als vorig jaar van harte welkom!

Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 20:16

suffie schreef:
marije1109 schreef:

De pannenkoeken waren heerlijk!

Thx. We hadden goed ons best gedaan

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 21:27

manzano schreef:
Jorex schreef:

Bij de 4 daagse Zorgvlied staat het op website, in de boekjes, en het wordt bij de start nog eens gemeld. NIET OP DE FIETSPADEN. en toch doen ze het. De organisatie weer gezeur van de gemeente en de natuurorganisaties. Helemaal terecht om boetes te geven

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 22:02

Voor ons is het of het fietspad pakken of van de koets afstappen met die mulle paden op de heidevelden van de Veluwe. In het DF Wold zijn de meeste gelukkig goed te doen. Het zijn zandpaden die ik zelf niet voor mijn ukkies van 84 en 85 cm had uitgekozen. Als ik dit jaar wel had meegedaan was ik afgestapt op dat onderste stuk van de dinsdag route (zit geen fietspad naast). Ik heb thuis alleen maar fietspad/asfalt en daar rijden ze nu makkelijk 20+ km op al. Vandaag nog gedaan, maar ik heb dus weinig tot geen off road. Wel viaducten dus doe wel heuvel training met ze. Hopelijk heeft iedereen vandaag lekkere pannenkoeken gegeten en veel plezier alvast komende week!

@Otti goed idee dan kom ik volgend jaar gezellig weer als mijn leven het toelaat qua drukte, want ik vind Epe vele malen leuker wegens dat DF Wold al mijn thuisbasis is (30 minuten met de trailer). Wij waren dit jaar te druk met klussen april-mei om effectief te kunnen trainen. Ik ga vanaf nu opbouwen voor Zorgvlied.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 22:28

Otti1977 schreef:
S_imonee schreef:
Super fijn dat het alsnog door kan gaan! *\o/*
Ik schrijf mij nog niet in i.v.m. mijn zwangerschap en de blessure van mijn paard. Ik wacht eerst even af hoe dat allemaal gaat verlopen :o
Mocht ik niet mee kunnen doen, waai ik wel 1 of 2 dagen even aan om toch een beetje mee te kunnen genieten <3

O wat leuk, gefeliciteerd!

Dank! :D
Wij doen helaas niet mee dit jaar, maar kom nog wel even buurten ergens volgende week.
Veel plezier allemaal!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 00:05

Ik snap de boetes wel, maar het is wel jammer dat de ruiterpaden nooit eens verbeterd worden. Ben inmiddels al even niet geweest, maar tijdje terug waren ze echt bagger. Soms diepe bandensporen en super mul inderdaad. Dat mulle zal niet veel beter zijn na alle droogte.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 01:53

Iedereen die meerijd alvast heel veel plezier!

Dit jaar rijden Falco en ik niet mee om meerdere redenen, achteraf goed dat we ons niet hebben ingeschreven hij loopt helaas niet goed momenteel.

Ik mag nog 2 nachtdienstjes werken, daarna zal ik woensdag, donderdag en vrijdag met de camera langs de route te vinden zijn. Zo ben ik er toch nog een beetje bij.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 08:55

Ik rij hem voor het eerst mee . We gaan als het goed is 3 van de 4 dagen rijden. Ik heb er zin in!

Iedereen die erbij is heel veel plezier vandaag :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 11:06

Veel plezier allemaal!!! Ik zie jullie vandaag en donderdag wel langsrijden.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 16:16

Ik ben wel voor een Epermuildiervierdaagse, zag er net eentje langskomen. Voor het eerst. Erg leuk.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 21:41

manzano schreef:
Veel plezier allemaal!!! Ik zie jullie vandaag en donderdag wel langsrijden.

Nu weet ik nog steeds niet waar jij woont...