Maar pfff wat een bangige hoopjes bot zijn het zeg.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ponytante schreef:Wat een mooi fimpje! Ik kan ook niet tegen Amélie-muziek, dus werd helemaal drama.
Aurora is toch duidelijk nieuwsgierig + likken & kauwen, mooi om te zien.
Ben je niet bang dat ze in de knoop komt met de touw?
En Nosey, Ik blijf duimen!
Lukasje schreef:Phoe, wat een trieste update van de jongste. En dan net zo’n lief paard.
Ik vind het wel ongelooflijk dat je haar nog de kans geeft, ondanks de waarschuwing van de kosten en de mogelijke uitkomst.
En toch is mams niet echt gemeen he. Buiten dat ze half wild is, zal ook nog haar veulen willen verdedigen. Dat komt goed!
En er schuilt ook een mooi paard onder haar knokerig uiterlijk!
Lyona schreef:Ponytante schreef:Wat een mooi fimpje! Ik kan ook niet tegen Amélie-muziek, dus werd helemaal drama.
Aurora is toch duidelijk nieuwsgierig + likken & kauwen, mooi om te zien.
Ben je niet bang dat ze in de knoop komt met de touw?
En Nosey, Ik blijf duimen!
Oh sorry voor de muziek![]()
![]()
Ja ik ben zeker bang voor dat touw. Ze is er al een paar keer bijna in gaan staan. Ik krijg het alleen nog niet af![]()
Het is de balans zoeken tussen haar zo snel mogelijk redelijk tam willen hebben en niet over haar grenzen gaan tegelijk. Maar als zij nu ziek wordt of iets heeft kan ik niet in de buurt komen.
Ze is absoluut nieuwsgierig, een goed karakter. Alleen echt uit het wild zowat
Lukasje schreef:Phoe, wat een trieste update van de jongste. En dan net zo’n lief paard.
Ik vind het wel ongelooflijk dat je haar nog de kans geeft, ondanks de waarschuwing van de kosten en de mogelijke uitkomst.
En toch is mams niet echt gemeen he. Buiten dat ze half wild is, zal ook nog haar veulen willen verdedigen. Dat komt goed!
En er schuilt ook een mooi paard onder haar knokerig uiterlijk!
Ja zeker triest.
Zolang ze geen pijn heeft en niet lijdt wil ik haar een kans geven. Zeker omdat ze zo sterk van geest is dat ze hier met haar zielige lijfje nog vrolijk tussen de tralies staat te gluren. Ze wordt ook met het uur sterker.
De DA is het wel eens om haar nog deze kans te geven, de waarschuwing was ook voor een deel vanwege hele hoge kosten en dan misschien alsnog dat ze het niet haalt.
Het is een jong paard nog met duidelijk een hele sterke drang om te leven. Die verdient een kans in mijn ogen!
En als het niet meer eerlijk is tegenover haar zullen we haar rustig laten gaan.
De mogelijk nog maandenlange lijdensweg in Spanje naar uiteindelijke dood is haar dan in ieder geval bespaard. Dat was een vreselijke dood geweest..