Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Worden paarden eigenlijk nog gecontroleerd door dierenartsen voor ze de markt op gaan?
Earth schreef:Ja die ruggen mogen meteen door naar de slager. Wel sneu dat daar nog zo mee gezeuld wordt inderdaad.
Ik ben benieuwd wat PZB weer van de markt gaat 'redden'.
SDLT schreef:Ik kan helaas vertellen dat er eentje tussen staat die volledig afgekeurd is, handelaar weet hiervan.
Is bij ons een advocaat tussen moeten komen voor 2 frauduleuze keuringsrapporten bij aankoop via een veiling.
Dustinlover schreef:Wij hebben Jos van de markt gekocht. Of hij blijft weet ik nog niet maar eerst mag hij even bijkomen.
[ Afbeelding ]
Iris82 schreef:Cayenne schreef:Worden paarden eigenlijk nog gecontroleerd door dierenartsen voor ze de markt op gaan?
Absoluut. Mijn opa was vroeger een echte handelaar en uit interesse volg ik alle paardenmarkt topics al jaren en dit is letterlijk de eerste keer dat werkelijk iedereen begint over magere paarden... Ik begrijp het niet.
Hedel is de laatste paardenmarkt voor de winter. Vaak kwalitatief de slechtste omdat alles wat 'over' is mee naar Hedel gaat zodat ze niet in de winter hooi/voer kosten. Maar zo'n bagger kwaliteit dat komt de markt niet ten goede. Is zelfs voor Hedel uitzonderlijk de laatste jaren. Hadden de keuringsartsen best wat strenger op mogen zijn.