Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:https://www.bokt.nl/markt/ad/524236/opf ... -frankrijk
Hier kun je je paard met een gerust hart heen brengen. Tegen een betaalbaar tarief.
Wil je je paard dichterbij houden, zou je je paard bij van der Kruis kunnen zetten:
https://hetpaardenrusthuis.nl/
Dan zit je wel dicht tegen je maximumbedrag per maand aan, dacht ik.
Faelynn schreef:Nou de pret was snel over. Kwam vanavond op stal, ze staan sinds gister in de paddock ipv wei en die ruimte is vrij klein. Enorme jaap en zwelling op haar knieschijf en kats kreupel. Vermoedelijk een flinke trap gehad.
Spoedarts er bij gehad en komende weken word het duimen dat er geen permanente schade is en alleen een kneuzing. Ze gaat apart van de groep en mag voorlopig niks anders behalve regelmatig korte stukjes aan de hand wandelen waarvoor ik meerdere malen per dag langs zal gaan.
Deze tijd word even duimen en hopen dat we straks echt een frisse start krijgen.
Ninx schreef:Faelynn schreef:Nou de pret was snel over. Kwam vanavond op stal, ze staan sinds gister in de paddock ipv wei en die ruimte is vrij klein. Enorme jaap en zwelling op haar knieschijf en kats kreupel. Vermoedelijk een flinke trap gehad.
Spoedarts er bij gehad en komende weken word het duimen dat er geen permanente schade is en alleen een kneuzing. Ze gaat apart van de groep en mag voorlopig niks anders behalve regelmatig korte stukjes aan de hand wandelen waarvoor ik meerdere malen per dag langs zal gaan.
Deze tijd word even duimen en hopen dat we straks echt een frisse start krijgen.
Duimen dat het goed komt.... 9 uit 10 keer valt het gelukkig mee, ga daar maar gewoon vanuit.
Zorg wel dat je paard niet zo snel op een relatief klein oppervlak in de groep gaat. Ze was er pas net. Op een weiland met veel eten en ruimte verloopt het dan rustig.
Maar wanneer je naar de paddock gaat is het toch eerst zorgvuldig zoeken naar een match, of haar in ieder geval een poos achter een draad laten. Dit inscharen op een klein oppervlak is denk ik ook te snel gegaan.
Achterom schreef:AnnemiekvM schreef:Heel erg out of the box, maar zou je zelf niet willen verhuizen? Wie weet vind je dan iets passends? Wel een grote stap.
Een betalende bijrijder kan helpen.
Moeilijke keuze hoor.
Verhuizen kwam ook in mij op heel eerlijk gezegd![]()
Ik weet dat het rondom Arnhem lastig is, en uit eigen ervaring weet ik ook dat Enschede lastig is. Lijkt daarmee wel iets van de grote steden hier in het oosten.
Dus ik zou zeggen, verhuis gezellig naar de Achterhoek