Je draagt uit, wat je voelt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 23:09

Ik ga trouwens mee met wat andere mensen hier. Had geen idee. Ik ken DJZ vooral uit het wedstrijd topic en toen ik fotos daar zag dacht ik "oh wat leuk, een man tussen ons vrouwlijke dressuurmutsen". En dat denk ik nu nogsteeds overigens, hoewel deze fotos niet erg dressuurmuts zijn.

Zelfs bij deze fotos moet ik eerlijk bekenen dat ik het had enkel door had dankzij de beschrijving. Ik ken te veel mensen met littekens en andere dingen op hun lichaam denk ik, dat ik daar onbewust compleet langs ben gaan kijken := .

Blue_Eyes

Re: Je draagt uit, wat je voelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 23:12

Supergave foto's!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 01:54

Die derde foto is echt schitterend! Daar stáán jullie echt! <3

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 09:14

Ja hier ook iemand die geen idee had van dit proces van DJZ
Voor mij had die uitleg er ook niet perse bij hoeven staan want mensen hebben wel vaker littekens om allerlei uiteenlopende redenen waar ik niet snel van opkijk maar ik snap wel heel goed dat DJZ dat in dit geval wel wilde benoemen. Heel erg stoer!

Edit: typo

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 02:48

Om 2 redenen heb ik het erbij gezet, namelijk om vragen voor te zijn en om er gewoon gelijk open over te zijn <<)

Maar echt super tof hoe hierop is gereageerd en nogmaals ik hoop dat ik anderen een beetje kan inspireren door jezelf te accepteren zoals je bent en daardoor ook anderen accepteert zoals zij zijn :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 08:25

GabberGill schreef:
:') Ik ben hier niet nieuw en volg je hier ook gewoon. Alles wat je deelt bekijk ik ook wel. Ik keek vol verbazing naar de littekens omdat ik dit nooit verwacht had denk ik en ook helemaal gemist heb. Transitie is dus aardig goed gelukt. Voor mij ben je altijd Zorro.

Ik lees vaak wel slecht, want ook hier keek ik eerst plaatjes en slacht toen "laat ik se tekst is lezen!"

Ok ik had de tekst wel gelezen, maar ik had helemaal niet door dat dit De Zorro van bokt is! :o
Ik denk door de compleet andere stijl.
Maar ik ben echt op het profiel van TS gaan kijken omdat ik het niet kon geloven.
Chapeau TS, Zorro is dus echt anoniem _O-

En verder zijn het natuurlijk prachtige foto's, heerlijke sfeer en wat ontzettend fijn dat je goed in je vel zit <3

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:41

DJZ schreef:
Om 2 redenen heb ik het erbij gezet, namelijk om vragen voor te zijn en om er gewoon gelijk open over te zijn <<)

Maar echt super tof hoe hierop is gereageerd en nogmaals ik hoop dat ik anderen een beetje kan inspireren door jezelf te accepteren zoals je bent en daardoor ook anderen accepteert zoals zij zijn :)

Dit snap ik heel goed aangezien mijn oog gelijk daarop ging. Je maakt automatisch een verhaal in je hoofd wat iemand kan zijn overkomen. Ik denk dat dat menselijk is, je ziet een foto en merkt de details op en als er dan geen verhaal bij staat had ik het denk ik ook lastiger gevonden om het te benoemen. Jaaaa misschien had ik het toch via pb gevraagd maar dat vind ik ook zo raar. Voor mezelf heb ik dan alleen de vraagtekens weg.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:51

Wat ontzettend gaaf Joe! Dit moet als een mijlpaal voelen voor je, en je straalt echt! *\o/* Alleen maar mooi en sterk van je dat je hier open over bent, een prachtig voorbeeld voor anderen!
Ik vind je, ongeacht de aanleiding van dit topic, een topteam vormen samen met je knappe paardje en deze beelden zijn voor jou waarschijnlijk als kers op de taart. :o Geniet!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:08

Wat een krachtige foto's! En wat heb jij een fijne positieve vibe om je heen. Knap paard ook trouwens :D

Hier ook 1 die geen idee had. En dat hoeft volgens mij ook helemaal niet. Jij bent gewoon jij :D

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 11:36

Prachtige foto's hoor! Echt super dapper van je ook om jezelf zo kwetsbaar te laten vastleggen. Fijn dat je eindelijk bent waar je zo graag wou zijn. <3

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 22:45

Dank jullie wel <3

Ik ben altijd wel mezelf geweest (en gebleven), alleen er waren wat dingen die niet helemaal klopte aan de buitenkant :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 22:59

:+:

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 23:01

Gekke vraag, is het lichamelijk nu ook prettiger? Ik als vrouw vind bijv doorzitten vaak erg pijnlijk tenzij ik een supersport-bh aan heb, terwijl ik geen grote borsten heb.
Laatst bijgewerkt door Monique1963 op 06-08-24 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 23:26

Monique1963 schreef:
Gekke vraag, is het lichamelijk nu ook prettiger? Ik als vrouw vind bijv doorzitten vaak erg pijnlijk tenzij is een supersport-bh aan heb, terwijl ik geen grote borsten heb.

Ja, er hangt niks meer wat ik hoef te verbergen :P Ik had het geluk dat ik niet heel veel voorgevel had en zeker de laatste jaren, droeg ik alleen nog maar de binder. Dat vindt ik nu ook echt een voordeel: je hebt niet nog een extra laag onder je kleding :))

Foto van een jaar of 7 terug :)
Afbeelding

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 23:46

Dank voor je openheid.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:24

Wat een knap paard! Wat een knappe man! Ik ben al benieuwd naar je volgende foto topic! :-)

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-24 17:41

Dank je wel :)
Er zit inderdaad ook weer een nieuw fototopic aan te komen :=
Ben nog in afwachting van de foto's, maar je zal het wel voorbij zien komen O:)

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:44

Super nieuws! *\o/* *\o/* *\o/* Ik word blij van je topic :-)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:56

DJZ schreef:

En dan moeten we daarna weer iets nieuws verzinnen. :))

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-24 18:03

Bellatrix schreef:
DJZ schreef:

En dan moeten we daarna weer iets nieuws verzinnen. :))

Roep maar, mocht er iemand ideeën hebben :)) (Bijna) alles is mogelijk :j

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 18:06

Gave platen, Joe! Wat gaaf om te zien dat je zo lekker in je vel zit, daar mag je trots op zijn. Kan me indenken dat daar een aardige weg aan vooraf is gegaan. :)

Enne, complimenten aan alle bokkers! Ik ben intens blij om alle reacties te lezen. Geen enkele bekrompen reactie te vinden waar bijvoorbeeld Facebook (helaas) mee vol wordt gekalkt. Dit is toch veel fijner, blij zijn voor het geluk van de ander! <3