Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Maar dat terzijde. Het paard tig keer slaan in galop??? Dat klinkt heel raar. Ik vraag me af in hoeverre die sponsor wel verstand heeft van paarden, want het klinkt heel onlogisch. Een gesponsorde gastles en dan een paard aftuigen klinkt ook echt heel onlogisch.
Elisa2 schreef:In galop moet je wel heel hard rennen om een paard met een zweep op de benen te kunnen raken. Met gevaar dat je een mep krijgt.
Ik denk ook dat het door een leek raar verwoord is .. wat er dan ook te zien is.
En inderdaad Suzanne, zulke zaken verwacht je achter gesloten deuren.
Enzo_Ollie schreef:Hoezo moet je groen licht krijgen om naar het FEI te sturen? Je kan toch gewoon de FEI/ Britse federatie mailen?
Laat ik voorop stellen dat ik het absoluut niet goed praat wat Charlotte heeft gedaan, maar ik kan me er (gelukkig) weinig bij voorstellen
Enzo_Ollie schreef:Volgens mij wordt er bedoeld dat de sponsor (advocaat's cliënt) de advocaat groen licht gaf. Aka, de sponsor gaf toen pas toestemming aan de advocaat dat de advocaat het mocht opsturen naar de FEI.Hoezo moet je groen licht krijgen om naar het FEI te sturen? Je kan toch gewoon de FEI/ Britse federatie mailen?
Laat ik voorop stellen dat ik het absoluut niet goed praat wat Charlotte heeft gedaan, maar ik kan me er (gelukkig) weinig bij voorstellen
princequillo schreef:Enzo_Ollie schreef:Hoezo moet je groen licht krijgen om naar het FEI te sturen? Je kan toch gewoon de FEI/ Britse federatie mailen?
Met het groen licht wordt bedoeld dat de advocaat pas op zaterdag toestemming kreeg van de cliënte om het bij de FEI in te zenden.
karuna schreef:Het komt op mij inderdaad ook over als geen paardenervaring. Hoe kun je een paard in galop gericht op benen raken?dat lukt je als mens vanaf de grond toch nooit
met die snelheid tenzij het balkjes zijn die omhoog getild worden.
.