Belachelijke mailtjes n.a.v. verkoop advertentie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:53

Sily schreef:
Tsja...de 1 zoekt een rijke vent en de ander een gratis paard Tong uitsteken

Een beetje rijke vent wordt tegenwoordig wel met gratis paard geleverd. Pling

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:23

Het kan ook anders, er kwamen hier kijkers voor een paard, 6 jarige bruine Z ruin, Burggraaf x Nimmerdor. Alles ging goed, meisje kon er heel leuk mee rijden.
Bellen ze later dat het niet doorgaat, hij was te goedkoop....

Andere kijkers voor hetzelfde paard.... "oh, hij heeft een bles, die wil ik niet hoor...."

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:40

Hmmz, ik heb hier dus nog nooit last van gehad... Ik weet niet hoe dat komt hoor, misschien kom ik wel heel zakelijk over ofzo... Wel heb ik eens meegemaakt dat iemand belde voor een hengst, die wilde ze hebben voor haar 13-jarige dochter. Heel duidelijk stond in de advertentie dat hij weg moest naar een goed (prive) tehuis en dagelijks weidegang omdat het niets voor hem is om op een manege te staan.... Ze wilde hem dus ruinen en op de manege zetten.... Verward Vervolgens wilden ze hem op afbetaling kopen en direct inrijden (2,5 arabje... niet goe dus) Ach, ik heb ze verteld dat ik het prima vond, ze mochten hem komen halen, maar er zit dan wel een contract bij dat hij zolang de afbetaling niet voldaan is op een prive stal met weidegang moest staan, dat hij niet geruind mocht worden, niet ingereden mocht worden en dat ze het zelf maar moesten weten maar het was wel zo slim om er 1 of 2 volwassen met het meisje mee te sturen omdat desbetreffende hengst al menig volwassen persoon verwond had en diverse geiten en schapen een verdrinkingsdood had bezorgd, dus laat staan wat hij met een 13-jarig meisje kan doen.... Schijnheilig Ik heb nooit meer iets van ze gehoord.... Hij is kort daarna verkocht aan een volwassen vrouw, hij is geruind en staat lekker op het land (á bijna 2 hec. met inloopstal).... Maar verder heb ik nooit iets gehoord over gratis een paard weggeven ofzo, geen last van...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:44

jullie zijn wel vreemd hoor! het is toch logisch dat al die superdure paarden worden weggegeven aan mensen die het moielijk hebben?

lekker die paarden aan de hoestsiroop en groentesoep Tong uitsteken

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:15

Yessy schreef:
jullie zijn wel vreemd hoor! het is toch logisch dat al die superdure paarden worden weggegeven aan mensen die het moielijk hebben?

lekker die paarden aan de hoestsiroop en groentesoep Tong uitsteken

*LOL* *LOL* *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:09

supertje schreef:
]Andere kijkers voor hetzelfde paard.... "oh, hij heeft een bles, die wil ik niet hoor...."

Die van mij hebben ze juist een keer laten staan, omdat hij geen bles had...*LOL* (ruilen Haha! )

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:25

Ik zoek nog een gratis 4-wheel drive..... Heeft iemand die nog ergens staan?? Vast wel!!!! Knipoog

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:26

Cow_horse"]
[quote="Cassidy schreef:
Ik wil gratis een grote boerderij, en gratis heel veel land erbij

inderdaad dat zou ik ook wel willen!!
en dan nog met een gratis stallencomples erbij met stallen van 4 bij 4 meter..... en allemaal gratis pony's als maatjes voor mijn pony erbij...
Haha!
[/quote]

Die boerderijen worden in Nederland bewoont door mensen met midden- of hogere inkomens dus.... dien een goed plan voor een subsidieregeling in Ook mensen zonder geld hebben daar récht op toch?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:47

Had het er laatst nog met SANEX over via pb. Had een advertentie gezet voor Novalee. Krijg ook ik van die mailtjes.

hoi, ik kan je ponie een heel goed tehuis geven alleen ik kan jou geen geld geven want dat mag niet van mijn vader en moeder maar ik zal hem heel goed verzorgen en ie komt bij me andere ponie te staan en die is heel lief en ik zal haar heel veel aandacht geven alleen kan ik je geen geld geve want dat mag dus niet. ik kan em ook niet halen want we hebben geen trailer en me vader wil er geen huren dus moet je hem maar komen brengen blabla blablabla
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-03-04 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:48

haha ik mag hem wel kopen maar niet voor geld Tong uitsteken voor wat dan wel? aardappels?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:49

Ha ha, geweldig zeg! Niet te geloven dat sommige mensen (pennymeisjes) zo naief kunnen zijn. Het paard staat toch niet voor niets TE KOOP. Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:29

Ik snap echt niet waar mensen het lef vandaan halen zoiets te vragen! bah!
Zal ik zo eens naar de paardenwinkel gaan, ja geef mij dat shabrakje ff, ja ik betaal niet hoor, hallo mn ouders hebben geen werk en ik ben zielig :S bahbahbah!!! Misselijk

Maar goed, banketstaaf mailtje terugsturen of niet op reageren..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:32

naar de paardenwinkel: ik heb wel geld voor een paard maar niet voor spullen, give it me Tong uitsteken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:35

ik had een keer een advertentie om een pony van mij te VERZORGEN. krijg ik bv deze mailtjes: 1 wilde hem op een manege in de lessen gaan gebruiken, maar dan moest ze daar wel minimaal 1 jaar staan en ik moest stalkosten betalen:? ik zocht gewoon een berijder voor 1X per week! en af en toe poetsen!
en 1 uit deventer (ik woon 1 uur rijden daarvandaan) dat ze haar wel elke dag kon verzorgen.. jaja....

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:35

Jorie schreef:
Ik zoek nog een gratis 4-wheel drive..... Heeft iemand die nog ergens staan?? Vast wel!!!! Knipoog

Ja hoor, kan hem ook gewoon opsturen hoor, past best wel in een enveloppe. Haha! Haha! Haha!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:50

Yessy schreef:
naar de paardenwinkel: ik heb wel geld voor een paard maar niet voor spullen, give it me Tong uitsteken

whaha, ben benieuwd hoe ze dan zouden reageren Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:27

Cow_horse"]
[quote="Cassidy schreef:
Ik wil gratis een grote boerderij, en gratis heel veel land erbij

inderdaad dat zou ik ook wel willen!!
en dan nog met een gratis stallencomples erbij met stallen van 4 bij 4 meter..... en allemaal gratis pony's als maatjes voor mijn pony erbij...
Haha!
[/quote]

Dat wil ik ook... maar dan wel met grotere stallen hoor, zodat mijn paarden lekker kunnen galoppern in stal... en met een zwembad voor mijn paarden en voor mezelf... en er moet veel weiland, bos en strand bij zijn... wie oh wie wil dat voor me financieren??? Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:02

Geweldig he Ik moet er altijd zo hard om lachen.
Ik adverteer wel her en der met Orbaldo als dekhengst en dan ook van die vragen is hij lief kun je er op rijden etcetc en dan willen ze 'm graag kopen voor 125 euro *LOL*

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:50

Rolleyes Dit geloof je toch bijna niet... Zodra het boek uit is, zetten jullie dat dan even op bokt?!? Daar kan ik me nu al op verheugen...Vingers aflikken je lacht je toch rot om dit soort dingen?? Haha!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:11

Wah val van mijn stoel van het lachen Haha!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:16

Hmmz, ik vind het geen gek idee eigenlijk, ik zit toch in een dode hoek met mijn andere boek.... en het volgende boek moet nog even wachten, daar ben ik nog voor met research bezig.... Ik wil hem wel even tussendoor schrijven Knipoog

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:17

In de tijd dat ik mijn Tinker te koop had staan kreeg ik ook van die mailtjes. 100 euro en graag gratis thuisbezorgen Haha!
In de tijd dat ik een verzorger zocht waren er ook legio die graag wilden dat ik het paard dan op een manege zou zetten, daar naartoe zou brengen en natuurlijk wel alles zou betalen inclusief hun lessen.
Zouden dat dezelfde hardnekkige zijn of zijn er meer van deze dromers op deze aardbol? Haha!

Een verbaasde me ooit wel. Deze vrouw was volwassen en ik had verteld dat ik aan het scheiden was toen ze om de reden van verkoop vroeg. Vervolgens kreeg ik foto's, beschrijvingen van zijn toekomstige paardenvrienden en verhalen over hoe fantastisch hij het wel niet bij haar zou krijgen. Hieraan kwam abrupt een einde toen ik terugmailde dat hij wel voor een normale prijs verkocht zou worden Lachen

Nu wordt hij gelukkig niet meer verkocht want ik heb een prima oplossing voor hem gevonden OK dan!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:13

Whahaha Haha! Moest wel lachen om je verhaal *LOL* Maar idd wel belachelijk dat sommige mensen maar even gewoon van je verwachten dat je je paard weggeeft Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:27

of dat je er flink veel vanaf haalt als ze maar vertellen hoe goed hij het niet krijgt., duhuh,

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:43

nog een verhaal:
ik vind het echt heeeeleemaal niet erg als iemand mailt over mijn pony die te koop is, liever 100 mensen dan geen een...
maar dit mailtje:
hoi,
ik zoek een pony en ik vind jouw pony heel mooi!
hij kan vast heel mooi lopen enzo, ik wil gaan springen en dressuur.
ik kan geen geld geven.
groetjs ..... (mail zo snel mogelijk terug)

mijn mailtje terug:

hallo,
mitchel is zeker een mooie pony, en hij kan inderdaad mooi lopen!
hij is ook geschikt voor dressuur en springen....
als je geen geld hebt..... ach dan geef je toch knopen .... Haha!
sorry een goed tehuis is belangrijk maar hij mag toch wel iets kosten......
groetjes maartje

... ik heb nooit meer iets gehoort (gniffel gniffel Tong uitsteken)