Sily schreef:Tsja...de 1 zoekt een rijke vent en de ander een gratis paard
Een beetje rijke vent wordt tegenwoordig wel met gratis paard geleverd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vervolgens wilden ze hem op afbetaling kopen en direct inrijden (2,5 arabje... niet goe dus) Ach, ik heb ze verteld dat ik het prima vond, ze mochten hem komen halen, maar er zit dan wel een contract bij dat hij zolang de afbetaling niet voldaan is op een prive stal met weidegang moest staan, dat hij niet geruind mocht worden, niet ingereden mocht worden en dat ze het zelf maar moesten weten maar het was wel zo slim om er 1 of 2 volwassen met het meisje mee te sturen omdat desbetreffende hengst al menig volwassen persoon verwond had en diverse geiten en schapen een verdrinkingsdood had bezorgd, dus laat staan wat hij met een 13-jarig meisje kan doen....
Ik heb nooit meer iets van ze gehoord.... Hij is kort daarna verkocht aan een volwassen vrouw, hij is geruind en staat lekker op het land (á bijna 2 hec. met inloopstal).... Maar verder heb ik nooit iets gehoord over gratis een paard weggeven ofzo, geen last van... Cow_horse"]
[quote="Cassidy schreef:Ik wil gratis een grote boerderij, en gratis heel veel land erbij

Ook mensen zonder geld hebben daar récht op toch?!
en ie komt bij me andere ponie te staan en die is heel lief en ik zal haar heel veel aandacht geven alleen kan ik je geen geld geve want dat mag dus niet. ik kan em ook niet halen want we hebben geen trailer en me vader wil er geen huren dus moet je hem maar komen brengen
blabla blablabla 

Cow_horse"]
[quote="Cassidy schreef:Ik wil gratis een grote boerderij, en gratis heel veel land erbij

)