Pallatin schreef:Ik duim voor je Vidya! Klinkt superleuk!
@cissy, zo te horen heb je je hart aan de 2 jarige verlorenMaar hoe een 2-jarige onder t zadel uitpakt is toch altijd spannend, van die ander weet je t i.i.g. al.
Wat gaat de smid bij die ander doen? IJzertje eronder? Heel eerlijk; die van mij loopt ook voorzichtig als er op ‘t asfalt scherpe stenen liggen, maar aangezien hij daar eigenlijk nooit op hoeft te lopen laat ik m gewoon blootsvoets staan
Ja is echt een héle mooie 2 jarige (als je van dat type zoals QH houdt) maar je bent zomaar weer dik 2 jr verder voordat je echt kunt gaan doen wat ik graag wil en dat duurt me te lang.
Loop al richting 60 dus mag wat gezapiger en relaxter zijn.
Nu gaat het nog qua lijf en leden maar er zijn wat dingen stuk aan mijn lijf dus jong onbezonnen paard is niet handig. Uiteraard zijn er brave jonkies maar je weet het pas echt als je het zadel erop knoopt.
Het ijzertje stond al gepland door de oude eigenaar ivm buiten rijden. Voeten zijn ook scheef momenteel dus smid is hard nodig.
Hier in mijn omgeving is geen bos dus alles buiten moet deels over de straat, ijzers zouden dan toch wel nodig zijn.