Berith schreef:Heerlijk, zeker met dit weer is het echt genieten dat je nu weer nieuwe avonturen kan gaan maken.
Jaaa, met dit weer is het echt enorm genieten

xRaisin schreef:Wat super leuk dat jullie het wandelen weer oppakken en fijn dat deze stalling op je pad is gekomen! Veel veilige kilometers samen!
Ik ben er ook echt superblij mee

Zaterdag heb ik direct het wandelen doorgepakt, en onze eerste rondje (dus niet heen en terug) wandelen is ook een feit! We genieten er beide intens van; Nicky stapt lekker door met haar oortjes naar voren, zo schattig

Zondag heb ik mestdienst, dit doe ik samen met twee verzorgsters (mijn zusje en haar vriendin). In ruil daarvoor mogen ze met Nicky aan de slag. Zondag hebben we wéér een wandelingetje gemaakt, hetzelfde rondje als zaterdag. De verzorgsters mochten op hun beurt Nicky begeleiden.
Tot nu toe dus 3 wandelingetjes op de teller, en elke keer gaat het iets beter. Steeds minder gekke sprongen op de terugweg door de wei en steeds meer ontspanning

Vandaag kwam de bekapper, en op de vorige stal was dat altijd drama. Nicky stond niet stil, liep door me heen… het ging vaak erg moeizaam, werd er wel een beetje hopeloos van af en toe.
Ik was heel benieuwd hoe ze op haar nieuwe plekje zou reageren op het bekappen.
En wauw. Wat een rust

In het begin reageerde Nicky eventjes, maar nadat ze de spullen van de bekapper had gesnuffeld was het oké. Ze begon rustig haar voer op te eten en gaf heel braaf haar voetjes. Zelfs nadat de bekapper klaar was en de bekapper nogmaals haar hoefjes op tilde, om te laten zien wat ze aan Nicky’s hoeven had gedaan, liet Nicky dat toe

Zo’n opluchting voor alle partijen; voor de bekapper, voor Nicky, maar ook voor mezelf. Dit geeft zoveel rust bij iedereen, zo fijn. Hoop zo dat dit in een stijgende lijn goed blijft gaan

Na de bekapbeurt pakte ik een stoeltje en ging lekker in het zonnetje luieren. Nicky besloot erbij te gaan liggen en heeft een welverdiend dutje gedaan; lekker languit