Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hevonen schreef:Wat ziet dat er fijn uit! Eindelijk zie ik plezier en ontspanning in plaats het geruk en getrek wat je zo ontzettend vaak ziet.
GabberGill schreef:Elisa2 schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat! Met Sun ook, dat die heeft kunnen bijdragen aan vertrouwen en handiger worden/ beter rijden en dat het nu ook zo goed gaat met Frits. Ik kan me voorstellen dat je blij wordt van dit alles!
Ik zie op de foto's bij Sun ook zeker verbetering, gassen in galop is natuurlijk ook het leukste wat er is.![]()
Fritsie is wel super braaf met die ballonen haha.
Sun en zij gaan inderdaad helemaal super. Waar we begonnen zijn zonder zweepje zijn we later toch met zweepje verdergegaan en nu rijden ze met een goed voorwaarts tempo zonder zweep en zijn we veel aan het schakelen zodat dat verbeterd.
Sun was liever lui dan moe maar dat hoef ik jou niet te vertellen
https://www.facebook.com/share/v/xfXUoQtuJgjrdCXW/
Koekie73 schreef:Heel leuk om te zien!! Ik hield in eerste instantie ook mijn hart vast, maar ik ben heel blij te zien dat het zo goed gaat. En ook knap hoor, ik zie genoeg van haar leeftijd die niet zo netjes rijden.
7ofhearts schreef:Wat een feest.
Complimenten en een diepe buiging.
Had er een hard hoofd in en heb dat ook wel laten merken, maar jullie bewijzen het tegendeel.
Top!!
Mondy schreef:Ik blijf stiekem een beetje gniffelen on de dekjes bij Sun, die verzuipt er zowat in terwijl ze bij Frits juist weer minder opvallen![]()
Wat goed dat de hele bak weer lukt !