nevica schreef:Zo, de openingspost en je laatste post zijn ook alweer een verschil zeg! Wat ziet hij er geweldig uit, en knap!

Ja het knappe koppie had hij altijd al, maar het is nu in zijn geheel ook echt een knapzak aan het worden
Het verschil is bijna niet voor te stellen met hoe hij aankwam en hoe hij er nu bij staat... Had ik toen niet durven hopen!
pmarena schreef:Hij is al heel prima bijgetrokken, leuk stel heb je zo

Dankje! Ben echt heel blij met ze
wortel115 schreef:Jeetje wat een veranderingen al op zo een korte tijd. Hij ziet er goed uit. En omdat hij nog zo jong is haalt hij zijn achterstand misschien nog wel in ook.
Ja wie weet. Ben heel benieuwd hoe hij over de jaren heel verder ontwikkeld! Hij staat er sowieso al heel veel beter bij nu dan ik toen zou hebben verwacht.
AnnetteFlame schreef:Wat leuk dat het zo goed klikt met die twee! En wat herstelt hij mooi!
Misschien een brutale vraag en hoort ie misschien in je andere topic maar heb je toevallig een foto van alle paarden bij elkaar?

De drie IJsjes gisteravond
Vanaf de straat terwijl ik met de honden aan het wandelen was

Marilu schreef:Wat een mooie kleur(en) heeft hij !
Hij ziet er geweldig uit

Ja gaaf hè! Ben zo enorm benieuwd hoe hij over de tijd heen gaat kleuren! Mijn moeder heeft hem van de week voor het eerst ontmoet en die zei al dat hij zo'n prachtige gouden gloed heeft en dat ze dat ook wel in haar interieur wilde haha!