Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die 2 gele lijnen horen recht op elkaar te staan. Hierdoor zakt mijn been weg in een O-stand, waardoor er veel meer gewicht komt te staan op de binnenkant van de knie. Daar is die niet voor gemaakt dus die is nu steeds overbelast.
Met ieder een hersteltijd van 6 weken en een tijdje op krukken. Ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Deze kudde van 3 past heel goed bij hem.
Worst case scenario is hij bijna 3 als ik uitgerevalideerd ben, mooie leeftijd om het voorbereidend grondwerk te starten.

Niemand had durven hopen dat het tandje zó veel zou opschuiven. Beter nieuws dan verwacht dus!
19 maanden alweer, wat vliegt de tijd...

Ik had geen betere kuddegenootjes kunnen wensen.

Heel veel will to please, dat heeft hij van zijn vader.
Of met Cerano, maar Rennie is zijn favoriet. Gewoon kleuter zijn in paardengezelschap, daar ben ik echt heel blij om! Hij is erg volwassen in zijn gedrag, dus geweldig om te zien dat hij toch ook jong kan en wil zijn. Genieten.
. Wat een prachtbeest is Ismoli toch. Hoe gaat het met jou?
Hij draait dan ook iedereen rond zijn hoefjes, mede dankzij zijn hele rustige, brave karakter.

Dapper ventje!

Of misschien ook niet, zo goed en snel herpakte hij zich
Meneer stond rondjes om me heen te draaien en laag te steigeren (wel netjes van mij weg)

Waren alle paarden maar zo fijn en makkelijk in de omgang.
Over 2 weken moet ik weer een staal opsturen om te controleren of de ontworming effectief is geweest.

De hoefsmid is weer geweest, hij had wat spanning in het begin maar was daarna heel flink. Blijkbaar wilt hij even kennismaken en snuffelen voor ze begint, na een minuutje aandacht deed hij alles wat ze wilde

Overdag lekker spelen met zijn vriendjes, 's nachts vindt hij het heerlijk om languit in de stal te slapen. Meer dan genoeg hooi om te knabbelen. En baasje die 2-3x per week uitgebreid komt poetsen en knuffelen