Gefeliciteerd met de 1e etappe! En ben jij er dan ook als ze arriveert in Denenmarken?
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-24 18:11
Jazeker ik heb haar nog maar net uitgezwaaid en ik mis haar al gigantisch.
Ik vind het zo ontzettend lief van haar, hoe ze ook op pad ging.. Ik dacht, ik ben zo gestrest ik laat mijn vriend haar wel pakken. Maar ze had toch door dat ik me zo voelde en wou perse met mij lopen emotional support horse. En dan zo met me mee de trailer op, wortel gegeten. Ze werd een klein beetje boos toen ze doorkreeg dat we verder geen ander paard meenamen, heeft wat achterom gekeken en gehinnikt maar toch braaf geweest. Netjes van de trailer afgegaan.
Ze is echt te goed voor deze wereld
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-24 16:26
We zijn nu op weg naar Denemarken en hebben onderweg mel opgezocht. Ze stond lekker buiten in een bak en herkende blijkbaar mn vriend zijn auto al heel vroeg. Ik hoorde haar al naar me roepen voordat ik uit was gestapt
Maar ze was best happy en ze zeiden dat ze zich prima gedraagt, zelfs in de box. Pas toen ze buiten was gezet en ze losgeklikt was heeft ze lekker de overtollige energie enzo eruit gelopen. Fijn dat dat zo kon Lekker appeltje eten En eigenlijk mocht ik niet weg maar het komt goed mel, ik zie je morgenavond weer
Mel komt als het goed is vanavond tussen 8 en 9, zij is de eerste stop want de rest gaat allemaal door naar Zweden. Ik heb wel gezegd dat ze eerst een nachtje apart moet. Ze is heel sociaal en gaat waarschijnlijk prima met de nieuwe paarden maar ze is nu na al dit niet op dr best natuurlijk eerst ff bijkomen
Spannend! En gefeliciteerd velkommen hjem i Danmark (denk ik?)
Ben iig Deens aan het leren via Duolingo
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-24 17:53
Mange tak ! Helaas staan ze, zoals verwacht, in de file bij Hamburg.. En ik was eerder vandaag op stal en de halve omheining lag kapotgewaaid op de grond. Dat wordt dus wrs nog een nachtje op stal . Ik ga niet halverwege de nacht omheiningen fixen en helaas kon ik er vanmiddag ook geen tijd voor vrijmaken
Oh wat stom! Gelukkig komt Mel er bijna aan, hopelijk is ze net zo goed te pas als bij de tussenstop.
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-24 21:47
Nou ze is er hoor heel stijf maar verder vooral super blij dat ik er was. Voor de nacht heeft ze nu zeg maar een driedubbele stal zonder tussenstukken dus ze kan toch wat bewegen. De andere paarden wilden contact maken maar mel wou alleen maar met mij knuffelen en afentoe een hap hooi. Ze is zo'n schattie. Fotos zijn helaas donker
Daar was ze al! Nu maar even acclimatiseren en dan genieten van jullie emigratie! Heel veel plezier daar!
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-24 11:18
Dankjewel allemaal mel was lekker fris en fruitig vanochtend en na een lekker ontbijtje Mocht ze dan eindelijk los En de andere paarden accepteerde haar gelijk, ze waren helemaal happy met haar