Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Whoops! Beetje laat! Totaal gemist dat er een 2024 topic was![]()
Ik heb inmiddels mijn doel voor 2024 onverwachts snel gehaaldBegin januari was mijn doel om in 2024 de L1 uit te rijden! 4 februari ons L1 debuut gehad, heel open minded heen gegaan en kwamen met fijne feedback en 186 en 185 punten thuis! Thuis gewerkt aan de feedback en volgende ronde 207 en 201 punten gereden
Super trots en gaf enorm veel vertrouwen dat we toch wel degelijk een proefje konden rijden als de voorbereiding goed genoeg was! Daarna nog 2 keer gestart en mooie scores gereden waardoor we nu L1+12 staan! 5 mei staat ons L2 debuut op het programma! Heb nu ook niet echt een hard doel meer, wel een doel wat ik dan graag zou willen halen, maar hoeft niet perse dit jaar nog!
[ Afbeelding ]
Knaptoet![]()
Nog even op een rijtje:
Doelen 2024:
- Genieten!
- M1 mogen rijden
Citaat:Onze doelen voor 2024 zijn.
- aanraken op het hele lichaam.
- fatsoenlijk halsteren.
- werken aan zijn verlatingsangst
- trailerladen.
- fatsoenlijk voeten geven.
- wandelen.
- start maken aan horse agility
Celebi schreef:Pfoe dat is even geleden..
Hier alles van de baan gegooid want al het hele jaar met paard in de lappenmand. De PPID diagnose, kreupelheid, WLD, een knieblessure, maar nu blijkt er onderliggend ook artrose in de heup te zitten. Dus nee wij leven inmiddels van dag tot dag en doelen zijn er niet meer.
Het is alleen hopen dat we misschien ooit nog ritjes mogen gaan maken en hij weer wat opknapt. Denk dat mijn vakanties veluwe ook verleden tijd zijn. Heb er dit jaar 3 geschrapt.
Dus ik hoop van harte dat het met jullie allemaal beter gaat.
FleurSandro schreef:Ik kom mij ook aanmelden bij dit topic, altijd leuk om de avonturen van iedereen te lezen en ook mijn eigen te delen.![]()
Ik zal ons eerst even "kort" voorstellen:
Ik ben Fleur en ik ben in bezit van een 5 jarige haflinger ruin, Sterlyn. Rechtstreeks van het land gekocht en zelf zadelmak gemaakt en opgeleid. Sinds maart 2023 gestart met wedstrijden rijden. Inmiddels bijna de L1 uit en een wp in de 80cm springen. Pakken af en toe en crossles/oefencross mee. Ook bezig met vrijheidsdressuur en grondwerk, waar hij al een hele hoop van kent. En ook boogschieten te paard is niet gek genoeg.![]()
[ [url=m/dn8KqJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WCKIBO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doelen voor 2024:
- L2 uitrijden
- 80cm foutloos rondrijden
- weer wat oefencrossjes (+lessen) meepakken
- vaker op buitenrit (merk dat ik dit, zeker in de winter, een stuk minder doe)
- liggen, zitten en platliggen qua vrijheidsdressuur bevestigen
- bitloos/met barebackpad rijden vaker doen (vooral een zomer dingetje)
Citaat:Ik heb een EAFS arabofries die dit jaar alweer 11 wordt. Hij is dan 5 jaar van mij![]()
Mijn doelen met hem zijn:
- Strandrit maken (heb al 2x de friese paarden strandrit meegereden, maar die 400+ anderen gaven me steun).
- Zonder hoofdstel rijden/evt. met neckrope.
- B proef rijden met betere punten dan voorheen voor de overgangen. Wellicht eens een L1 proefje.
- Samen met mijn partner grote buitenrit maken, terwijl hij ment met onze minipaardjes en ik ohz.
- Goede contragalop kunnen rijden.
- Zelf eens de leidsels in handen bij het mennen (ipv groomen).
- Crosstrainingen meerijden.
We hebben ook een aantal minipaardjes/shetten en mijn doelen hiermee zijn:
- Zelf bosrit volledig rijden (mijn vriend rijdt meestal, ik rij alleen soms de les).
- Eventueel vaardigheidsparcours/oefendressuur rijden.