Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simsannah schreef:Wat staats hij toch prachtig op de kerstfoto
Erg interessant om die progressie te zien, die groei! Wauw

Marilu schreef:Ach, zo fier dat hij daar staat op die kerstfoto![]()
Het ziet er echt een paard uit met een gouden karakter !
hannelot schreef:Ohh, wat wordt hij mooi! In het begin dacht ik echt: wat moet hier van komen! Maar nu is het echt een hele grote knapperd!
(Sorry dat ik dat dacht)
maar daar had ik al doorheen geprikt! Heb veel paarden enorm zien veranderen door andere huisvesting, voer, vriendjes en training... hij is nog lang niet waar hij moet komen zelfs

)

hannelot schreef:Jakkes, zulke mensen zijn gewoon een beetje eng!

Coco4life schreef:Ik vind die personen zo naar, ze doen altijd alsof alles en iedereen hun leuk vind. Maar please als je met iemand kennismaakt doe dan rustig, betere indruk en fijner

Dus ben nu weer het zonnetje in huis
. Stoer dat die zo door de blubber durft. Mijne is vaak bang dat er misschien wel een krokodil uit de plas kan komen
Lokii schreef:Goh wat een leuk paard! Wat ben je lekker bezig. Stoer dat die zo door de blubber durft. Mijne is vaak bang dat er misschien wel een krokodil uit de plas kan komen

Coco4life schreef:Lokii schreef:Goh wat een leuk paard! Wat ben je lekker bezig. Stoer dat die zo door de blubber durft. Mijne is vaak bang dat er misschien wel een krokodil uit de plas kan komen
Haha, helaas is dat bij mij ook vaak het geval![]()
En leuk bezig met Aslan, hij is even dapper als Aslan de leeuw

hannelot schreef:Wat een lieve foto!

Oza04 schreef:Wat een verschil met de eerste foto's zeg!! Ben zelf ook bezig met een 'projectje'. Onzeker maar ontzettend lieve merrie. Doel is om eerst wat zekerder en rechter in het lijf te krijgen en dan hopelijk in de toekomst dressuren en springen! Het is echt even zoeken en kijken wat werkt, maar daarom ook extra leuk om jullie topic te volgen

)

Dus heb goed opgelet en het toegestaan, mooie test om te zien hoe Aslan omgaat met voer en andere paarden. Omdat ik deze 2 in de toekomst als duo wil gaan trainen. Nog geen oortje gedraaid en het was dikke prima!

goed genoeg om even in te werken, fijn op afstand want mijn mentale ik was niet helemaal lekker 

hij was vanwege de wind echt wel weer even spookie, maar heerlijk wat kunnen oefenen op schoudervoor, wijken, travers... stukje Spaanse pas en parkeren bij het krukje!
dat geeft een mens hoop 

wel had hij een soort "blauwe lijnen" in zijn hoeven, dat was lucht dat er onder zat. Dat moet er nu rustig uit groeien, kan oud "trauma" zijn door slechte ijzers/slechte huisvesting of beweging. Maar dat komt dus goed 

dikke kans dat ik er op de dag dat hij 4 wordt dus even op kruip, hij vind het krukje/hangen enorm leuk en gezellig 
eerst waren dat alleen herten sprongen met 2 achterbenen tegelijk, dat betekend dat hij fysiek ook wel echt progressie maakt! Misschien nog niet mooi, in balans of wat dan ook, maar wel een échte galop, dus grote blij voor mij!

en hij durft nu echt ruimte in zijn lijf op te zoeken 

Henrike5 schreef:Zo leuk om te lezen hoe het spelenderwijs gaat en hoe hij alles zo goed oppakt door jou goede begeleiding!