Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rocamor schreef:JJ4, wat een gaaf paard!
StalMelyn, dat is geen overbodige luxe, zo te zien
JJ4 schreef:Rocamor schreef:JJ4, wat een gaaf paard!
StalMelyn, dat is geen overbodige luxe, zo te zien
Dank je wel!![]()
Ik was even bang dat ie te klein voor me zou blijven met zijn 1.45 m. (anderhalf jaar geleden gemeten), maar hij is duidelijk met een eindsprint bezig en meet nu bijna 1.50 m. dus met mijn 1.70 m. kan het net.
hij zou volgens de keurders 1m56 sowieso worden heel misschien een uitschieter naar 1m60

ulaantje schreef:Wat een leuk topic!
Ik zou ook graag gezellig mee willen kletsen. Ik wil volgend jaar mijn dan 4 jarige zadelmak gaan maken.
Hij heeft nu enkele keren een hoofdstel in gehad en een longeersingel om maar op het moment doe ik alleen grondwerk en lange teugelen met hem. Hij wilt super graag werken maar is ook heel gevoelig en bang om het fout te doen. Daarom krijgt hij wat langer de tijd en gaan we van het voorjaar beginnen met inrijden.
[ [url=m/VWdx8P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als veulen
[ [url=m/Q5vmIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zomer 2e keer vrijspringen

Kan bijna niet wachten om zelf aan de slag te gaan als ik dat zo zie 
Ben al geen ster met keuzes maken, de combi paardenwelzijn en een goede (buiten)bak lijkt hier in de buurt ook nogal moeilijk, en de stal van mijn voorkeur staat zo ongeveer altijd vol (sommige mensen staan daar al zo'n 10 jaar). Dus ondanks dat die weten dat ik graag naar hun zou gaan met mijn paard acht ik de kans vrij klein dat ik daar rechtstreeks vanuit de opfok naartoe zou kunnen tussen ''nu'' en de komende +- 8-9 maanden. Ik zit in een vrij moeilijke regio en zal toch iets moeten, maar moet zeggen dat het me wel wat stress oplevert