Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Lissy
- werken aan de hand; tempocontrole. Zorgen dat ze me niet voorbij gaat
jazzejam schreef:marley93 schreef:- Een dagboekje bijhouden zoals ik dat een tijdje met mijn vorige paard heb gedaan. Achteraf is dat best nuttig.
- Niet vergeten te genieten, en foto's te maken.
Dat vind ik wel een goed idee. Zeker van foto's krijg je meer gevoel bij wat er is bereikt. Moet ik ook maar gaan doen.
kitobeer schreef:Go fo it. Heb je dan ook al bedacht waar je wil aan werken met de balken?
Felien_Kyra schreef:jazzejam, wat handig die balken zo! Dat lijkt me een heel zinvolle training.
En ook een paardje dat snel dik wordt zie ik. Lastig he... Tenminste ik vind het altijd heel lastig om haar af te laten vallen en als ze een oké gewicht heeft dan is het lastig om haar daarop te houden.
Piekosjj, wat pakt ze dat dan goed op voor een eerste keer. Dat de afstand dan wat lastig is, is niet zo gek.
Ik heb lang genoeg binnengezeten met corona en ga vanavond eindelijk weer van start met Elaya.
Besloten om in plaats van te longeren er gewoon op te gaan. Heel erg veel zin in en Elaya is onder het zadel toch niet heel anders als ze even heeft stilgestaan.
Helaas nu even mijn laptop inruilen voor de werklaptop voor een dagje werken, dat doe ik voor de zekerheid nog even een dagje vanuit huis