maar ik ga het in de gaten houden! 2e hands vind ik geen probleem, zeker niet bij een jonkie Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik ga het in de gaten houden! 2e hands vind ik geen probleem, zeker niet bij een jonkie 
Inmiddels doen wij al heel veel bitloos, van springen tot dressuur tot buitenrijden. Ik volg gezellig mee met dit topic!

vorige week nog even op gestapt en een klein stukje gedraafd, maar dat was helaas écht niet fijn voor mijn buik en bekken. Gelukkig een hele fijne bijrijdster gevonden!

Maartje_M schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met dit hoofdstel van Hööks?
https://www.hooks.nl/paard/paardenuitru ... airfield-1
Ik vind deze wel mooi voor mijn prinsesje
Ik was benieuwd of iemand al wat wist over de pasvorm en kwaliteit
dan laat ik jullie weten hoe hij is!

Ik ben heel erg benieuwd Mkango schreef:Haha, wat aardig dat je je opoffert!
Voor mij is het wat teveel glam, maar ik wil tzt ook een niew hoofdstel. Waarschijnlijk moet ik zelf gaan oefenen met leerbewerking, want ik denk zomaar dat wat ik in m’n hoofd heb, ik ook zelf kan gaan maken wil het een beetje betaalbaar blijven.
Wat een fijne foto’s, Koblenz en EdkingEnzo!
En wat een gaaf hoofdstel, HopeDreamer! Past ook heel mooi bij het hoofd van je paard.
Maartje_M schreef:Ik heb voor mijn andere merrie nog een oude Micklem, geen bitloze, maar die is echt goed van kwaliteit. Dat het leer zo veel in kwaliteit achteruit gegaan is, houdt mij echt tegen er voor mijn jonkie ook eentje te kopen
Maartje_M schreef:Ik heb voor mijn andere merrie nog een oude Micklem, geen bitloze, maar die is echt goed van kwaliteit. Dat het leer zo veel in kwaliteit achteruit gegaan is, houdt mij echt tegen er voor mijn jonkie ook eentje te kopen
Maartje_M schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met dit hoofdstel van Hööks?
https://www.hooks.nl/paard/paardenuitru ... airfield-1
Ik vind deze wel mooi voor mijn prinsesje
(wel even een andere frontriem er op gedaan, anders was het een beetje te saai haha)
Ze is 3 en vindt dingen passen echt STOM, maar ze was wel echt fijner te sturen dan met de kaptoom (vanaf de grond)