Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 de deken is een jurk 

Vooral ivm regen en rugspieren.                                                         

ben wel benieuwd naar updates                                                         
  Ik ga volgen!                                                         
 en komt lekker in zijn lijf te zitten zo te zien. Beterschap met je oor!                                                         

Hannanas schreef:Zeker! Hij heeft zo’n leuk snoetjeen komt lekker in zijn lijf te zitten zo te zien. Beterschap met je oor!

Wat wandelen voor de basis en het opdoen van de deken, poetsen etc is vooral belangrijk. 

Vanochtend ook weer hele bak op en toen was hij alweer aan het net begonnen. Hij doet het duidelijk beter op dit hooi. 
 zie je in de video's).                                                         

Echter was de zak van onze Vitalbix Fiber mix leeg en vond ik dat wel een mooie attribuut voor onze sessie. Dus zak (waar hij écht niks eng aan vond) op zijn rug en dan de zweep er overheen. Heb natuurlijk eerst de zak en zweep los geïntroduceerd. Overal aanraken; buik, hoofd, oren, tussen de achterbenen, etc. Wat herrie maken en wat meer energie er in gooien. Hij deed het super braaf. 10 minuutjes in de round pen was meer dan genoeg want hij stond flink te kauwen en te likken dus hij was al flink bezig met het verwerken. Daar wil ik hem ook zeker de tijd voor geven. Zijn concentratievermogen is te vergelijken met een doperwt dus overvragen geeft alleen maar frustratie. 
 Fout! (Ik ga nu wel even afkloppen want er komt vast nog iets heel onzinnigs dat Azumar doodeng gaat vinden 
 ).

Luxeprobleem.

Zo, is dat gelijk van tafel.