marleen_usar schreef:Wij hadden kopers bij onze Harlinger, jong en druk was hij. Komt er een vrouw op teenslippers,dus ik zeg nou dat is best gevaarlijk. Oh nee hoor dat komt goed, wat een schatje is het. Houd hij van mannen, dus ik ja hoor. Oh nou dat is fijn, ik heb namelijk reuma dus mijn man zal hem dan op stal zetten. Een klein dun mannetje was het, ik vraagt heeft u hulp?
Hoezo hulp, nou hij is erg sterk hoor. Oh maar mijn man ook, kijkt de man bedenkelijk mij aan. Mag hij brood vraagd de vrouw, ik gaf aan dat hij dat niet nodig heeft. Oh maar wij willen op onze oude dag graag liefde geven, en dan ga ik een praatje met hem maken en dan geef ik hem wat lekkers dat mag toch wel?
Ik vraag wie gaat er op rijden, oh ja daar moeten we nog voor kijken. Als ik rijd kan ik daar na een week niet lopen. Ik nog extra benadrukt dat hij sterk druk en jong was. Oh geen probleem zegt die vrouw aandacht en een praatje werken altijd. Wat was ik blij dat ze later belde en door gaf, we zien er toch vanaf.
Dat zijn mensen die zichzelf overschatten.Duidelijk geen match met jouw jonge paard.Maar,op ieder potje past een dekseltje!