Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Speirs schreef:Waarom lees ik zo veel over brandstofkostenpakken jullie echt allemaal voor 3 km de auto?
Speirs schreef:Waarom lees ik zo veel over brandstofkostenpakken jullie echt allemaal voor 3 km de auto?
tengeltje11 schreef:Eerlijk zou ik dit ook gratis doen.
Je rijdt al 2 jaar gratis op hun paard, dat kost hun meer dan die dag de stal doen en wat mest opruimen, dus dan een weekje oppassen zou voor mij geen probleem zijn, maar dan zou ik gewoon bespreken dat je voor het werk en na het werk langs gaat. Niet meer.
En 3u werk om 4 stallen te mesten en konijnen en kippen te voeren lijkt me een beetje overdreven.
4 stallen mesten kan je in een goed half uur, en de rest lukt ook wel in dezelfde tijd, dus moet je op 1.5uur toch wel alles rond krijgen, want ik veronderstel dat ze zelf wel zorgen dat alles proper is en niets grondig gepoetst moet worden die week.
tengeltje11 schreef:Je rijdt al 2 jaar gratis op hun paard
tengeltje11 schreef:En 3u werk om 4 stallen te mesten en konijnen en kippen te voeren lijkt me een beetje overdreven.
4 stallen mesten kan je in een goed half uur, en de rest lukt ook wel in dezelfde tijd, dus moet je op 1.5uur toch wel alles rond krijgen, want ik veronderstel dat ze zelf wel zorgen dat alles proper is en niets grondig gepoetst moet worden die week.
Fitzroy schreef:Maar het is wel TS’s bijrijdpaard, hè? En ik weet niet of ze dat voor niets doet, daar ga ik nu maar even vanuit, maar dan vind ik ook dat je het een beetje als vriendendienst moet zien. Dus benzinekosten en wat extra.