Marigold schreef:Jeetje TS.. wat een rotsituatie!!
Je schoonouders wensen jou paarden daar niet meer, zo erg zelfs dat je ze nu moet gaan laten inslapen?
Dat is toch best wel heel cru!
In the end, als het echt zou moeten zou ik dan gaan voor inslapen van de fries en wegwandelen met de shet. Daar een plekje elders voor zoeken en (sorry hoor maar) nooit weer terug naar die schoonouders.
Wat zegt je man, hun zoon notabene hiervan? Die ziet toch wel jou verdriet om de situatie?
Lijkt me allemaal niet zo goed voor de onderlinge verhoudingen in de familie..
Vreselijk zeg, heel veel sterkte!
Trouwens shetjes komen ook regelmatig best op een goed plekje terecht als gezelschapspony.
Wat die schoonouders betreft, ik zou daar niet te veel over oordelen, tijdenlang gratis paard en pony van TS gestald, en nu willen ze hun eigen stal voor hun eigen paard terug. Vind ik helemaal niet gek. Maar volgens Bokkers zijn het nu de kwaaien... Zo heb ik ooit eens, als noodmaatregel, een hond van iemand anders die "aan zichzelf ging werken,maar de hond daar niet mocht meenemen, in huis gehad. Tijdelijk, had ik gezegd. Zo lang als het geen problemen geeft door overlast. Hond ging na paar weken janken, niet handig in een woonwijk. Eigenaar van de hond had weinig gedaan om hond elders te plaatsen, paar mooie kansen om te herplaatsen gemist. Zoiets kan ook wel met TS zijn gebeurd, en nu moeten die paarden dus stante pede weg...
Blijft natuurlijk een rot-situatie voor TS, en vooral voor haar dieren. Ik denk dat ik de shet zou wegdoen, dat zijn meestal de diertjes waar het minste werk van verwacht wordt.
Laatst bijgewerkt door Zoolgangster op 27-02-22 20:23, in het totaal 2 keer bewerkt