Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lundi schreef:Hallo allemaal heel hartelijk dank voor al jullie lieve troostende woorden!
Wij hebben hier heel veel steun aan gehad en natuurlijk nog steeds!
Ook de gedichten zijn erg mooi,deze heb ik uitgeprint!
Vanmorgen zijn we heel vroeg weggegaan,omdat we niet voor verrassingen wilde staan in het verkeer en de files wilde ontwijken!
Wij waren dus veels te vroeg,om dat wij niet op het terrein van de slager wilde wachten hebben een rustig plekje opgezocht en daar nog even heerlijk een lekkere maaltijd aan sieb gegeven met veel wortels appels en musli!
Zijn hooinet was ook tot de nok toe gevult,normaal eet hij daar amper van en nu tot verbazing bijna leeg!
Het leek wel of hij het voelde!
Toen hij zijn eten op had zijn wij weer gaan rijden,met als gevolg dat we alsnog een half uur te vroeg waren!
Op het terrein bij slager aangekomen,kwam die man direct naar ons toe,en vertelde dat wij lekker op tijd waren en dan maar gelijk door mochten zodat we direct aan de beurt waren!
Ja toen was het natuurlijk flink brullen voor ons,maar aan de andere kant heel fijn dat je niet hoeft te wachten!
Mijn dochter heeft zijn dekens af gedaan nog snel een dikke knuffel gegeven,en op het moment dat ze de trailer af liep werd Sieb van haar over gepakt!
Wij draaide ons, om pakte elkaar beet en voor dat we elkaar aan konden kijken stond die slager al naast ons en zei dat het al gebeurd was!
Hij vroeg of we nog wilde kijken,mijn dochter wilde het niet zien,maar ik heb nog even gekeken!
We zijn meegenomen naar een soort kleine kantine waar we wat te drinken hebben gekregen en helemaal op ons gemak zijn gestelt!
Heel erg netjes geregeld daar,er wed ook gevraagd of we nog wensen hadden een hoefijzet een pluk manen of staart,echt heel lief en netjes!
Mijn dochter wilde graag de staart hebben,die heeft die man er toen keurig netjes afgehaald en helemaal uitgeborstelt met elastiek erom,om het mooi bij elkaar te houden!
Ja en toen terug naar huis,met een lege trailer,onderweg nog wel wat tranen gevallen natuurlijk!
De trailer hebben we niet terug gebracht naar stal en mee naar huis genomen,omdat mijn dochter het nog niet aan kon naar stal te gaan!
Het is echt een heel verlies,en de nodige tranen zullen voorlopig nog wel vallen,maar onze Sieb is uit zijn lijden verlost,en dat is voor ons op dit moment het belangrijkste!
Wij zullen hem ontzettend missen( doen we nu al)!!!
Maar dit is echt het beste geweest!
Verdrietige Lundi