Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:@Ruitje. Niet helemaal mee eens hoor. Alle waarde naar zn geld dat wel. Maar dit gaat om iemand zonder diploma's en verzekering. En dan heb ik het nog niet eens over het niveau. Ze mag het op priveterrein, natuurlijk. Maar dat zit er op een officiele accomodatie allemaal wel bij in.
ruitje schreef:Eigenlijk is het te bizar voor woorden. Menig Bokker ( inclusief ikzelf) kom niet mijn bed uit voor een uurtarief lager dan 30 euro maar nu verwachten we gebruik van iemands paard, de accomodatie en tijd voor minder.
Ik zou het dus zelf ook nooit betalen, die 60 euro, maar als je er over nadenkt is iedereen die les aanbied voor minder op een privepaard hartstikke gek natuurlijk
ruitje schreef:Ga jij eerst maar eens de kosten van je paard, de accomodatie en je materiaal er afhalen, dan blijf je liggen denk ik
ruitje schreef:Babootje schreef:@Ruitje. Niet helemaal mee eens hoor. Alle waarde naar zn geld dat wel. Maar dit gaat om iemand zonder diploma's en verzekering. En dan heb ik het nog niet eens over het niveau. Ze mag het op priveterrein, natuurlijk. Maar dat zit er op een officiele accomodatie allemaal wel bij in.
Nee zeker met je eens, ik vind het in dit geval niet de 60 euro waard. Zeker overigens vanwege de verzekering, dat is eigenlijk nog mijn grootste punt.
Maar eigenlijk is het gek dat die prijs voor ieder ander zo laag ligt. Dat is misschien niet een discussie voor hier, maar ik ga geen beginner op mijn paard zetten en daar een uur van mijn tijd instoppen voor 30 euro.
_Natasja_ schreef:Ik ben vast de enige vreemde eend hier in het topic want, ik vind het totaal geen raar bedrag.
Mits je echt goede instructies naast het paard krijgt naast het half uur rijden.
Dus een half uur poetsen en opzadel les , half uur rijden en 15 minuten afzadelen / na verzorgen en uitleg mbt hoe en wat.
Dat het half uur alleen stappen is geweest, tja dat hoort bij beginners niveau.
As het omrekent huur je paard + accommodatie + instructeur.
Die kosten allemaal geld.
Als je zelf in de verwachting was het voor een vriendenprijs te krijgen, dan is het wel even schrikken.
Waarschijnlijk kun je dan net zo goed iets bij jou in de buurt zoeken voor hetzelfde bedrag.