Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MightyMike schreef:Een 8-jarige vraagt misschien niet veel en kan soms zeker wel een verschil zijn! Haha, een kinderpony zijn is een vak apart..

.Sidera schreef:vierhoef schreef:ik hoor veel positieve dingen over Anais super ponys.
vallen in de hogere prijsklasse, super braaf en mak die ponys
Ja ik heb wel een wat insta foto's gezien en dat zijn wel altijd hele leuke pony's
En nee, ik ben niet zo overambitieus dat ik een supersportpony onder haar poep wil zien ... zeker niet omdat ik haar de eerste twee jaar wil laten uitzoeken wat ze precies wil. We zijn beide zeer sportieve ouders (geweest), competitief ook, maar onze dochter "moet" dat niet zijn, ze mag en wij zullen haar hierin ondersteunen. En waarschijnlijk ook vaak ons hart moeten vasthouden, dat doe ik nu al! Ze schuift ook alleen af van haar grote vriend, mijn trouwe paard. Al voor haar geboorte waren ze verbonden, mijn ruin vond het geweldig om mijn zwangere buik te besnuffelen en likjes te geven, zo'n foto hebben we zelfs gebruikt voor de geboortekaartjes. En zoals mijn ruin met haar stapt op de rug, zo stoer of beschermend heeft hij dat nooit met mij gedaan! Dus die paardenliefde, dat bestaat, dat weet ik, vandaar dat ik voor haar een maatje zoek, hoeft echt geen sportpony te zijn. Bij het proefrijden van de pony's zie ik haar ook steeds relaxen, bij de dikste van hun allen werd ze zowat in slaap gewiegd
Alleen mijn buikgevoel bleef weg, het leek te mooi! Die spreekwoordelijke match bestaat, daar ben ik van overtuigd, heb het zelf ervaren met mijn ruin, hij was alles wat ik "NIET" zocht 20j geleden, dus mijn begeleider zei meteen sorry, ik keek hem aan en zei: "En toch is dit HET paard", wat bleek achteraf, zelfde afstamming als mijn eerste oude merrie ... en nooit spijt van gehad. Dus, daar zet ik opnieuw op in, meer geduld in tijd om een betrouwbaar vriendje te vinden voor onze actieve dochter. Het is een echte ontdekkingstocht ... bigone schreef:Misschien niet de beste tip voor je portemonnee maar ga eens op wedstrijden kijken en dan vooral naar pony’s die braaf hun ding doen en waarvan de ruiter eigenlijk al te groot is. Gewoon brutaal vragen of zo’n dier eventueel te koop is. Zo had ik onze eerste pony’s wel tien keer kunnen verkopen, een keer zelfs gestalkt op wedstrijden. Elke keer doken dezelfde mensen op, tot de Nederlandse aan toe. Maar kopers stonden me niet aan dus niet gedaan. Maar ken ook mensen die zo aan hun volgende pony’s komen.
ElCamino schreef:Flevo pony's van Bianca Sabbe...... Heeft heel leuke welsh pony's

. Dan heb ik het idee dat de kunde/wat we gaan vragen ongeveer gelijk is aan mijn eigen kunde/dat van mijn kind en de pony dus vergelijkbaar gehouden gaat worden.
Earth schreef:Ik zou die pony dan weer laten staan omdat ie nog niet lekker aan de hulpen is. (en ik vind 'm niet zl lekker lopenmaar dat terzijde
)
.
. Mijn god, ik vraag per direct of het filmpje er af kan.
. Wil altijd mensen helpen en open zijn maar moet echt eens kappen met dingen delen hahaha