Het veulen loopt in de weide er stopt een man met een Porsche ,maakt een foto en rijd weer weg!
Deze opvallende auto komt in de middag terug met een meisje, en komt op het erf. Deze waren vast besloten om dit veulen te kopen, ze hadden niet het besef dat hij nog niet met hun meekon het dier was amper14 dagen oud! ik werd niet goed van het bedrag wat ze noemde dat was echt veel, heel heel veel!.
Toen ik aangaf dat hij niet meekon vanwege zijn leeftijd werd er een ultimatum gesteld 1500,- euro er bij of ik kon hem houden!....ik koos voor zijn welzijn. En weg scheurde de Porsche. Ook was ik een ondankbare geldwolf, die het dier geen betere toekomst gunde !.
[
Afbeelding ]
Na 3 jaar bleek hij toch te fel voor onze dochter, dus kwam hij te koop. Er reageerden veel Heel veel mensen die hem voor bijna niets wilde hebben. Behalve een huilende dochter die heel boos was, zat er tussen al die mensen ook een moeder en een meisje Dat Carlijn hete....
Het was een bijzonder moment ze zat er op en glimlachte van oor tot oor ze straalde gewoon! .En hij en dat meisje Zijn samen echt het droom team van elke verkoper, ze beleven de leukste dingen samen!. En laatst haalde ze zelfs de Bit...
https://www.bitmagazine.nl/de-kruising/ ... ik/131154/Ik kan je zeggen elk bericht dat we van hun krijgen, is feest voor mijn dochter en Ik ben de gelukkigste verkoper. ik had hem aan geen ander willen verkopen...al kon ik letterlijk het driedubbele krijgen!.