Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Appeltje_1 schreef:Hoezo hebben jullie eigenlijk nog prikkeldraad? Ik weet niet waar je staat hoor, maar dat zie je eigenlijk nooit! Was vast niet jouw idee, wil je ook helemaal niet aanvallen.
Alleen even benieuwd waarom die keuze door de eigenaresse is gemaakt?
Intussen is hij een kleine maand geleden verhuist naar een nieuw stalletje, met een kleine vriend erbij. Hij staat weer 24/7 buiten, en krijgt zoveel hooi als hij wil. Geen prikkeldraad meer, maar enkel elektrisch omheind. =) We zijn heel gelukkig. Hij is sinds de verhuis ook veel liever geworden en bijt nog amper. Hij komt vaak knuffelen.

18 weken zwanger intussen. Van een kleine meid. Hopelijk ook een paardenliefhebber, net als mama.
) 

Marilu schreef:Proficiat met je zwangerschap ! Ja, hopelijk wordt het een paardenmeisje
Jouw paardje ziet er nog steeds erg goed uit én ook gelukkig.
Zijn kleine vriend is ook wel héél schattig, zeker met zijn jasje aan![]()
Is dat jouw pony'tje ?

Marilu schreef:Mooi, hoor !
Op de eerste foto heeft hij toch nog zijn twijfels over de krans, denk ik
Een van zijn oortjes verraadt hem.
hij was op het einde het wat beu, en het was moeilijk om de oortjes naar voor te krijgen haha. Sellyxx schreef:Wat een knapperd!hij ziet er wel uit als een goedzak, is hij dat ook?
). Hij kon op de paddock waar hij stond zijn energie niet kwijt. Ook financieel ben ik nu eigenlijk beter af. Ik moest ook vaak betalen voor de dagen dat ik niet kwam, en dat zonder enig overleg met mij op voorhand.